Terug naar overzicht
Hey Mieke,Mijn kleed komt van La Sposa.Ik was in elk geval heel tevreden van de service. Ze hebben verschillende merken en veel keuze. Ik had zelf op voorhand gezegd wat mijn maximumbudget was en daar zijn ze ondergebleven. De verkoopster was ook super; ze was eerlijk (durfde zeggen waar ik wel en niet mee stond) en speelde ook heel goed in op wat ik gaf van feedback op de kleedjes die ik paste.Het kleed dat ik uiteindelijk gekozen heb, ging ik zelf nooit uit de rekken gehaald heben maar toen ze ermee afkwam en ik het aandeed was het echt bingo...Ik vind het zelf ook jammer om veel geld te geven voor een kleed voor één keer dus ik ga mijn kleed na onze trouw proberen te verkopen. Veel succes en groetjesWendy D.
ik heb ook hier mijn kleed uitgekozen, uiterst vriendelijke mensen. In het begin vond ik persoonlijk dat mijn verkoopster niet veel zei, maar naarmate ik meer kleden uitprobeerde zei ze ook welk dat me beter paste en dergelijke. Veel keuze inderdaad. Wacht wel niet te lang zou ik zeggen :)
HeyIk ga mijn kleedje daar ook kopen.Ben het al 2 keer gaan passen. Dat was helemaal geen probleem. ze zijn heel erg vriendelijk en helemaal niet opdringerig, want je niet van al die zaken kan zeggen...ze hebben mij zelfs wat tips gegeven omdat ik ook budgetvriendelijk ben. Bv dat je een kousenband gemakkelijk zelf kan maken. Mijn mama gaat ook mijn onderrok maken en da was helemaal geen probleem.veel succes dus!!Ine11.8.2007
Ine mag ik weten hoeveel jouw trouwkleed gekost hebt? Kwestie van beetje te weten hoeveel het ongeveer zal kosten om toch trouwkleedje te hebbengroetjes
Ik ben ook naar La Sposa geweest. Mooi interieur, ruime paskamers en fijne bediening. Toch heb ik er mijn smaak niet gevonden. Ik hou al sinds jaar en dag van de jurkjes van Rembo. Dit merk doen ze daar niet...Ik had ook de indruk dat ze niet in de goedkoopste prijscategorie zaten. Doch, ik heb haar op voorhand geen budget gezegd dus daar heeft ze dan ook geen rekening mee moeten houden. Ik herinner mij wel dat er een aantal jurken afgeprijst stonden. Misschien ook iets om te overwegen? Groeten,Lobke 06/07/07
mieke,ik denk dat de prijzen variëren tussen 1000 euro en 2100 euro..
Mieke,Mijn kleed op zich kost 1080€. Voor retouches zal het maximum 64€ zijn.Denk dat je er veel vind in die prijscategorie.Ik ging ook eerst mijn kleedje laten maken om de prijs te drukken. Maar was dan zo verliefd op dat kleedje dat ik het toch heb gekocht.Je trouwt maar een keertje hé...veel succesIne
hallo, Ik ben er ook geweest maar vond de service niet zo goed. Ik mocht niet eens aan de kleedjes komen, kon niet eens mijn keuze eruit kiezen. Niet echt leuk dus.Groetjes xx