Nu Online
Momenteel zijn er 647 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Fonteinhof ervaringen

5-11-2013 12:08:40
Hi bruidjes!
Mijn vriend en ik gaan binnen twee weekjes kijken naar het Fonteinhof - by far onze favoriete zaal! We hebben ook nergens anders afspraken gemaakt omdat we hier zo enthousiast over zijn :-) Ik had gisteren een telefoontje van Hilde en ik kan enkel bevestigen wat ik hier gelezen heb: ze is supervriendelijk en luistert echt naar wat je zelf graag wil. Hier ben je zeker geen nummer!
Uiteraard hangt aan zo een onberispelijke service en zo'n mooie locatie ook een prijskaartje vast... Daarom wou ik eens horen wat jullie ervaringen zijn. Wie van jullie is in het Fonteinhof getrouwd en hoeveel heeft jullie feest (dus zaalhuur, eten en drinken) jullie ongeveer gekost voor welk aantal personen? Met welke cateraar hebben jullie gewerkt? Carpe Diem of Jeurissen? Vroegen jullie trouwens een vergoeding aan de gasten die in de kamers bleven slapen om zo de huur van de zaal wat te compenseren?
Alvast heeeeel erg bedankt voor de feedback!
Van een héél enthousiast bruidje :-)
Goele

Goele
4-7-2015
Meld misbruik

Reacties: 5 | Gelezen: 2945

Selina

Meld misbruik5-11-2013 16:35:37

Ik ben er nog niet geweest maar hoor niets dan lof.
Ken iemand die deze catering had :
http://www.apoint-catering.be/Index.html

Milou
21-6-2014
 Meld misbruik5-11-2013 17:26:12

Hej!

Ik trouw ook in het Fonteinhof! Het was ook de enige zaal waar we naar zijn gaan kijken en we waren direct verliefd! Hilde en Michiel zijn super lieve mensen die je overal mee helpen.
Wij hebben de kamers inderdaad doorverhuurd aan de gasten en ze waren direct allemaal weg ;) We hebben 125 euro gevraagd voor een tweepersoonskamer en 105 voor per koppel voor de vierpersoonskamer.
We hebben gekozen voor Jeurissen voor de catering. We zijn ongeveer een kleine 10.000 euro kwijt aan zaal, eten, drank en bediening. Daar zit dus wel alles in :) We hebben ongeveer 55 gasten die de hele dag komen en 130 gasten op het avondfeest.
Heel veel plezier bij jullie afspraak over twee weken!

Ruth
26-4-2013
 Meld misbruik6-11-2013 16:48:56

Dag Goele! Wij zijn in het Fonteinhof getrouwd en hadden Jeurissen als traiteur...het was gewoonweg af!Wij hadden de gala-bbq en tot de dag vandaag zeggen mensen nog steeds hoe lekker het eten was!Wij zijn wel op vrijdag getrouwd dus moesten we geen kamers afhuren (enkel wij en onze ouders hebben dat wel gedaan).
Ik denk gelijk Milou zegt, dat je wel snel aan die prijs zit, maar het is het echt waard!
Het enige jammere was dat wij op een regendag getrouwd zijn en dus niet veel foto's buiten hebben kunnen nemen, op die geweldige locatie!
Maar je moet het zeker doen, je zal er geen spijt van hebben!Niks anders dan lof hier!
Groetjes!

Deborah
9-8-2013
 Meld misbruik22-12-2013 23:49:57

Hoi!

Zoals ik al aangaf in mijn verslag van de dag.. Ik zou het zo opnieuw doen! Er hangt inderdaad wel een prijskaartje vast aan het feest maar ik zou er niet over twijfelen.
We kozen voor Jeurissen en deze service was ook super! Super lekker eten en tof personeel! Na het feest mag je trouwens ook alle restjes gaan halen (we hebben de dag nadien nog eens gegeten met héél wat familie en nog uren kunnen smullen van desserts!)
We hadden een feest voor +-130 gasten (we werkten met gasten over de hele dag-gasten die kwamen om 17u en gasten om 20u30)
We hebben bij Jeurissen net geen €10 000 betaald voor het eten.. Dit waren dan hapjes tijdens beide recepties, het diner (voorgerecht en soep aan tafel en een buffet van het hoofdgerecht en dessert)
Voor de zaal hebben we nog ongeveer €8000 betaald... Hierin zaten dan alle kosten van linnen en personeel, broodjes van middagmaal, alle dranken, de kamers (wij hebben deze cadeau gedaan aan de getuigen) ...

Je telt er dus idd wel een som voor neer want hierbuiten komen er nog zoveel kosten.. maar die zaal en die cateraar waren het voor ons helemaal waard!

Veel succes met plannen!
Groetjes

Eveline
28-6-2014
 Meld misbruik14-1-2014 9:20:03

Het fonteinhof is inderdaad prachtig! En Carpe Diem is echt een sublieme cateraar :-) Wij hebben hen ook, maar op een andere locatie.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Feestzaal nodig?
Kursaal Oostende Trouwen met zicht op zee! in Oostende
Het is opvallend & apart, romantisch & groots maar ook historisch & prestigieus. Je huwelijk krijgt een unieke en onovertroffen allure. Trouwen in Kursaal is een dag zonder zorgen in volle stijl! Meer info
Zalen 138b Beleef uw feest met zalen 138b! in Harelbeke
Zalen 138b biedt u een perfecte locatie voor allerlei evenementen. Van trouwparty's, feesten en recepties tot productpresentaties. Een feest in zalen 138b gaat over meer dan organiseren. Het gaat over samenzijn en fun! Vrij van drank en traiteur. Meer info
Hof Ten Bosse Stijlvol kader, fijne keuken, zorgvuldige bediening in Destelbergen
Wanneer u kiest voor Hof ten Bosse, dan opteert u voor een stijlvol kader, een fijne keuken en een vlotte en zorgvuldige bediening. Wij werken op de meest correcte manier, waardoor u niet voor financiele verrassingen komt te staan. Meer info
Feestzaal SCALA BVBA Feesten in een uniek decor... in Beveren
Wie op zoek is naar een verrassende locatie voor een huwelijk, familiefeest of bedrijfsevent, kan niet om Scala in Beveren heen: een unieke bioscoopzaal met heel wat troeven. Meer info
Den Orchidee Vakmanschap, motivatie, creativiteit en versheid van de producten zijn ten huize onze sterkste troeven! in Lokeren
In Den Orchidee is ieder feest een nieuw totaal evenement waar gelet wordt op de kleinste details, volgens de wensen van de klant. Wij doen maar 1 feest per keer opdat u kan genieten van een perfecte service. Meer info
Hof Van De Putte Uw feest ... onze zorg ! in Zegelsem-Brakel
Langs hobbelige kasseien, kronkelend door de ongerepte Vlaamse Ardennen, ligt de authentieke 16de eeuwse hoeve 't Hof Van De Putte. Verwen er uw gasten in het nostalgische Zegelsem waar Herman Teirlinck inspiratie vond voor zijn 'Maria Speermalie'. Meer info
Feestzaal Liefmans Catering with a heart in Oudenaarde
Ook op zoek naar eens iets "anders" ? Gelegen langs de Schelde te Oudenaarde is onze feestzaal, verbonden aan de brouwerij Liefmans, een unieke lokatie voor uw huwelijksfeest ! Elk feest is maatwerk en volledig naar uw wens. Meer info