Terug naar overzicht
Ik ben er nog niet geweest maar hoor niets dan lof.Ken iemand die deze catering had :http://www.apoint-catering.be/Index.html
Hej! Ik trouw ook in het Fonteinhof! Het was ook de enige zaal waar we naar zijn gaan kijken en we waren direct verliefd! Hilde en Michiel zijn super lieve mensen die je overal mee helpen.Wij hebben de kamers inderdaad doorverhuurd aan de gasten en ze waren direct allemaal weg ;) We hebben 125 euro gevraagd voor een tweepersoonskamer en 105 voor per koppel voor de vierpersoonskamer.We hebben gekozen voor Jeurissen voor de catering. We zijn ongeveer een kleine 10.000 euro kwijt aan zaal, eten, drank en bediening. Daar zit dus wel alles in :) We hebben ongeveer 55 gasten die de hele dag komen en 130 gasten op het avondfeest.Heel veel plezier bij jullie afspraak over twee weken!
Dag Goele! Wij zijn in het Fonteinhof getrouwd en hadden Jeurissen als traiteur...het was gewoonweg af!Wij hadden de gala-bbq en tot de dag vandaag zeggen mensen nog steeds hoe lekker het eten was!Wij zijn wel op vrijdag getrouwd dus moesten we geen kamers afhuren (enkel wij en onze ouders hebben dat wel gedaan).Ik denk gelijk Milou zegt, dat je wel snel aan die prijs zit, maar het is het echt waard!Het enige jammere was dat wij op een regendag getrouwd zijn en dus niet veel foto's buiten hebben kunnen nemen, op die geweldige locatie!Maar je moet het zeker doen, je zal er geen spijt van hebben!Niks anders dan lof hier!Groetjes!
Hoi!Zoals ik al aangaf in mijn verslag van de dag.. Ik zou het zo opnieuw doen! Er hangt inderdaad wel een prijskaartje vast aan het feest maar ik zou er niet over twijfelen.We kozen voor Jeurissen en deze service was ook super! Super lekker eten en tof personeel! Na het feest mag je trouwens ook alle restjes gaan halen (we hebben de dag nadien nog eens gegeten met héél wat familie en nog uren kunnen smullen van desserts!)We hadden een feest voor +-130 gasten (we werkten met gasten over de hele dag-gasten die kwamen om 17u en gasten om 20u30) We hebben bij Jeurissen net geen €10 000 betaald voor het eten.. Dit waren dan hapjes tijdens beide recepties, het diner (voorgerecht en soep aan tafel en een buffet van het hoofdgerecht en dessert)Voor de zaal hebben we nog ongeveer €8000 betaald... Hierin zaten dan alle kosten van linnen en personeel, broodjes van middagmaal, alle dranken, de kamers (wij hebben deze cadeau gedaan aan de getuigen) ...Je telt er dus idd wel een som voor neer want hierbuiten komen er nog zoveel kosten.. maar die zaal en die cateraar waren het voor ons helemaal waard!Veel succes met plannen! Groetjes
Het fonteinhof is inderdaad prachtig! En Carpe Diem is echt een sublieme cateraar :-) Wij hebben hen ook, maar op een andere locatie.