Terug naar overzicht
nuja,iedereen moet zichzelf blijven,als em nu geen costuum wil dragen so be it,maar inderdaad met een trainingsbroek is er wel wa over,da hij op zijn minst wa moeite doet om er deftig uit te zien zonder costuum :) hoop da het opgelost geraakt en da je verloofde rust kan vinden :)
We hadden het er met hem nog niet eens over gehad hij zei da gewoon ineens toen we met zijn pa over de trouw bezig waren. Ik weet wel dat hij niet in de suite wou lopen en geen kostuum aan wou hebben, we gingen da ook niet vragen van hem want hij heeft 't al moeilijk maar om ineens te zeggen dat hij gans onze trouw belachelijk vind da gaat er bij mij niet in
Hier net hetzelfde probleem, mijn schoonbroer (man van mijn zus) wil ook geen kostuum dragen en is ook nogal een beetje van een "slordig boerken" op zich vind ik het niet zo'n probleem dat iemand geen kostuum of suitekleed draagt maar mijn zus is mijn getuige dus voor hem vond ik dat al iets belangrijker. Zit dan ook aan de eretafel enzo....Mijn zus en moeder hebben al met hem gesproken, maar tevergeefs ik heb er mij dan bij neergelegd maar wel op gehamerd om toch misschien een mooie zwarte jeans te dragen ofzo.Ik zou het toch proberen om er even over te spreken, desnoods niet van "riskeer het u niet om op onze trouw in training te komen" maar gewoon met een achterdeurtje over de kledij beginnen in zijn bijzijn en vragen of hij al iets op het oog heeft van kledij? Of eventueel voorstellen of de broers samen niets kunnen gaan uitkiezen voor hem in een gewone kledingzaak ?Hoop dat je tot een oplossing komt.
Wat zeggen zijn ouders? Hebben die er enige vat op?Want ik begrijp ook dat er geen partner is die eventueel wat kan "bijsturen".Voor mij komt iedereen naar onze trouw zoals ie zelf wil en waar ie zich goed in voelt.Het belangrijkste is dat ze erbij zijn, niet welke kleding ze aan hebben.Is dat in jogging, dan is dat in jogging.
Hier hetzelfde probleem. Hele suite draagt een kostuum en mijn 2 tweelingsbroers willen geen dragen. Is jammer voor de foto's vind ik. Nu vind ik dit nog niet het ergste. Mijn ene broer is een hippy-type en hij heeft een lange onverzorgde baard van zeker 15 cm lang. Iedereen van de familie vind dit superlelijk en ik ben er zelf echt vies van. Hij is nog maar 21 jaar en het staat hem echt niet. Van mij moeten ze er niet supersjiek uitzien, maar op z'n minst verzorgd is toch belangrijk.
Heel herkenbaar! Schoonbroer 1 (broer van mijn man) wil geen kostuum of hemd aandoen; ik vrees echt dat hij daar in zijn afgedragen jeans gaat staan die hij onderaan heeft opengeknipt of die kapotgelopen is met sneakers met in zijn rechterschoen een knalgroene veter en in de linkerschoen een felgele; met een t-shirt van metallica en daarover een hemdje met korte mouwen dat openstaat (want een hemd is toch chic, ahum...). En natuurlijk onverzorgde lange losse haren...Schoonbroer 2 (man van mijn schoonzus) stond er op onze wettelijke trouw met een opgewolde trui en hij kwam net van de wei; hij was zijn paarden gaan verzorgen (gaat zo nog naar feesten; ruikt dan echt naar de paarden en kledij is ook niet echt het van het...) Hij wil ook geen kostuum aandoen...Schoonzus (zus van mijn man) gaat waarschijnlijk of met haar achterste bloot lopen of met een decolté tot aan haar navel en op stiletto's waar ze niet kan op lopen. Kans bestaat ook dat ze tegen dan zwanger is en dan gaat ze alle aandacht opeisen...We gaan er maar proberen het beste van te maken en elke gelegenheid die mijn man en ik hebben, zeggen we toch hoe wij het zien: kostuum in de kerk en voor op de foto en na op het feest mag het wat losser maar een verzorgd voorkomen is toch een evidentie (of dat denken wij toch...)
Wat herkenbaar.. mijn verloofde zijn schoonbroer doet ook zo moeilijk. Mag ik niet met een gewone jeans in de suite lopen? Uh nee?! Je hebt toch altijd van die mensen waarbij je continue je mening moet verdedigen. Zeer lastig en zeer frustrerend!
Het feit dat uw toekomstige schoonbroer het belachelijk vindt, heeft waarschijnlijk ermee te maken dat hij nog niet volwassen genoeg is, zelf al jaren geen vriendin heeft en er geen kan krijgen en dat hij jaloers is op jullie perfecte plaatje. En op jullie trouwdag wordt het hem er ook nog eens goed ingewreven: jullie hebben het perfecte leventje en hij is maar heel alleen. Hij kijkt er niet naar uit. Zo beeld ik het mij toch in. Hij zal wel best gelukkig voor jullie zijn, maar hij wordt op die dag geconfronteerd dat hij mislukt is in het leven tot nu toe. Daarom in een suite lopen zal hij dan ook niet graag doen, want ik neem aan dat hij niemand heeft. Een kostuum is dan ook iets dat hij liever niet draagt.Het zal wel in orde komen, ik vermoed dat hij op jullie trouwdag wel een hemd zal aandoen en desnoods een jeans (anders loopt hij nog meer in de kijker). Maar spreek hem er niet teveel over aan, want dat ook contra werken...Veel succes.
Abra ik vind toch dat je wat harde woorden gebruikt hoor! Over iemand vertellen dat die mislukt is in het leven terwijl je die helemaal niet kent.. Wel iets vermoed??Annekatrien verteld inderdaad dat hij problemen heeft, maar misschien toch ook een beetje oppassen hoe je dan denkt een persoon te moeten omschrijven die je helemaal niet kent. We zitten hier nog steeds op het openbare internet en iedereen kan dit lezen. Ik neem aan dat jij het ook niet leuk zou vinden om zo een reacties over jezelf tegen te komen op het internet..Hoe dan ook Anne Katrien, ik hoop dat hij toch nog wat bij draait! Misschien moet je er toch eens op een rustige manier met je verloofde over praten en dan erna kijken of je met je schoonbroer kan praten.
Volgens mij is dat gewoon stoerdoenerij, nen grote mond opzetten. Wie weet heeft hij al een schoon kostuum in zijn kast hangen. Niet teveel zorgen over maken.
Euh, nee hij ga geen kostuum in zijn kast hangen hebben. Hem kennende kan hij zelf 2 dagen voor de trouw zeggen sorry ik kom toch niet. Hij was er ook niet bij op zijn moeder haar trouw een jaar een half geleden omdat hij in zijne kop had gestoken dat hij niet wou gaan. Vreselijk voor zijn moeder natuurlijk.