Terug naar overzicht
Hier hetzelfde :-)Ik moet het wel een dagje minder volhouden (6 juni) :-)Hoe zet je die map beveiligd trouwens ?
op u rechtermuisknop drukken en kiezen voor mywindlocker. En dan een paswoord geven da ge alleen weet. zo beveiligd ge de fotokes da ze ni mogen zien. Allee zo heb ik da toch gedaan :-)
hey,ik had mijn kleed in mei al in de mot :) eind juli heb ik ze gekocht,foto's getrokken ervan van toen ik ze aanhad en toen ik ze heb opgehangen aan mijn kamerdeur :)ook twijfelde ik toen ik ze gekocht had,ik ging nog 2 keer terug met mijn kleed en paste ze toen nog eens,zag ik mezelf dan weer schitteren in de spiegel,was de twijfel weer weg :) niet mee inzitten,da ga vanzelf over,ik kijk niet meer zo veel naar mijn trouwkleed op de foto's omdat ik overtuigd ben dat ik er mooi zal uitzien :) en map beveiligen is hier niet nodig,zit wel in mijn pc hij kan erin als em wil maar uit respect doe hij het niet en is de verassing eraf :pga desnoods nog eens passen en zo zie je maar of je jezelf nog steeds mooi vind in dat kleed :) zo weet je pas zeker.liefs sandrine xx
Ja hé, ben blij dat we een foto in de winkel hebben genomen, zodat alle twijfels verdwijnen als ik er terug naar kijk :-)
Ik ben zo dom geweest en ik heb geen foto getrokken en ik weet ook niet van welk merk het is. Ik heb mij al zot gezocht op internet maar ik vind nergens mijn kleed terug. Dus hopen dat het goed is en wachten tot eind januari voor het te gaan passen.
Ik mocht geen foto nemen met mijn kleed :-(Bij mij ook wachten tot volgende pas (maart of april)...
Ik bekijk mijn foto ook bijna dagelijks Ik twijfel of ik de aanpassingen wel ga laten doen , diegene die mee zijn geweest zeggen van gewone bandjes aan bustier te laten maken En ik vind het precies mooier hoe het nu is , haltertop In maart moet ik terug gaan , dus heb nog even
Hey! Ik heb dit ook! Superfijn om elke dag naar mijn kleed te kijken, elke keer opnieuw een zalig moment. MIjn map staat wel niet beveiligd, misschien doe ik dit ook! Merci voor de tip :)