TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
stefaan
|
26-12-2006 18:09:57
Met de groep "trouwens" spelen wij live in vieringen. We spelen zowel luisterliederen (lijst van 50 liederen pop, folk, rock), als eucharistische (van "Lam Gods" tot tussenzangen voor voorbeden) en muzikale stukjes (klassiek, folk, eigen werk) meerstemmig, gitaar, piano, dwarsfluit veel succes, Stefaan 051 24 90 94
|
|
Tine
14-10-2007
|
27-12-2006 16:42:58
Wij hebben gekozen voor Isabelle en Marc, zang en gitaar. Voordeel bij hen is dat je niet uit een lijst moet kiezen, maar dat je volledig vrij bent in de keuze van nummers. Voor het geval je hen wil contacteren hun mail is isabelle.dewulf@tiscali.be Hopelijk ben je er iets mee.
Groetjes, Tine
|
|
Katleen
23-12-2006
|
27-12-2006 19:21:46
Onze zangeres heeft een prachtige, luide stem. Ze zingt vooral klassiek en heeft een repertoire waar je kan uit kiezen. Die liedjes zingt ze dan voor jou als je bij haar thuis te Gent langs gaat. Je kan ook vragen om andere liedjes te zingen en dan bekijkt zij of dit zal lukken of niet. Ze wil nl. enkel liedjes zingen die bij haar stem passen. Ze gebruikt geen micro of versterkers en ook geen muziekinstrument, maar zingt echt puur natuur ! Bij ons ging ze normaal gezien begeleid worden door een orgelist, maar die is niet komen opdagen, waardoor ze beide gedaan heeft. We hebben veel positieve reacties gehad want haar stem gaat echt door merg en been. Als je interesse hebt, laat dan gerust weten op ksermijn@hotmail.com.
|
|
Tom
|
29-12-2006 12:48:58
Dag Annelies
Neem ook zeker eens een kijkje op www.imperialbrass.tk , wij werken ook vaak samen met een zangeres.
Groeten, Tom
|
|
Marie-Joëlle
|
16-1-2007 14:34:30
Hallo Annelies,
Samen met mijn echtgenoot vorm ik het duo 'Beautiful Live'. We zijn zojuist afgestudeerd aan het Conservatorium, en hebben ruime ervaring in het brengen van sfeervolle livemuziek tijdens de huwelijkmis! Ik ben zelf zangeres, en mijn echtgenoot begeleidt op de piano, afwisselend met instrumentale stukjes waarbij hij viool of fluit speelt en ik hem begeleid op piano. De muziekkeuze is volledig aan u, en mocht u niet weten wat te kiezen dan kunt u ook een kijkje nemen in ons repertoire. Voor meer informatie kunt u mailen naar muziek108@hotmail.com, of bellen naar 0474/651 338. Verder wens ik u nog heel veel geluk bij alle voorbereidingen voor het huwelijksfeest,
groetjes, Beautiful Live
|
|
Carmen
|
20-1-2007 11:10:25
Hallo,
Ik ben een all-round zangeres. Werk met orkestbanden ofwel met gitaar. Breng ook Ierse-Keltische folksong, maar ook alle andere genres. Neem eens een kijkje op mijn site? www.carmenanna.be groetjes en veel geluk!
|
|
Wouter
|
8-2-2007 15:40:41
Wij zijn Duas, een akoestische coverband met eigen nr's. We treden op tijdens trouwfeesten, recepties, evenementen klein en groot. Ook muziekcafés zoals het Depot in Leuven staan reeds op onze palmares.
We spelen volledig naar jullie vraag/genre. Dus verzoeknummers zijn geen probleem.
We hebben reeds samengespeeld met Belgische toppers zoals: Stan van Samang en Guy Swinnen. Wil je ons eens beluisteren/in actie zien? Dan kan je steeds onze website raadplegen, hierop staan enkele optredens op die we gedaan hebben.
voor meer info www.duas.be . of www.kapaza.be
Mvg
Wouter Thys
|
|
Marion
30-6-2008
|
20-3-2007 21:41:56
Hoi Annelies,
Wij hebben Something Else Duo/ Trio geboekt voor onze datum. www.bandsomethingelse.nl
Succes!
Groetjes Marion
|
|
|
|
Unieke live performances op topniveau!
in Antwerpen |
De romantische toets voor jullie huwelijk!
in |
Gevarieerd aanbod aan zangers, zangeressen & muzikanten te boeken in duo, trio of band
in Ternat |
Bijzondere muziek voor die bijzondere dag
in Antwerpen |
LIVE MUZIEK OP JE HUWELIJKSVIERING – BRUILOFT – RECEPTIE – TROUWFEEST
in Burcht |
Coverband and live band on higher level
in Deurne |
LIVE MUZIEK & DJ
in Schelle |
Lillee's Land
in Tienen |
De muzikale toets voor jullie perfecte dag!
in Gentbrugge |
De perfecte noot voor uw mooiste dag!
in Heusden |
Prachtige, ontroerende zang voor uw onvergetelijk moment
in Dendermonde |
stijlvolle muziek voor uw huwelijk
in berlare |
Er zit muziek in jullie dag ...
in Zwalm |
|