Nu Online
Momenteel zijn er 680 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

tips cadeau ouders + getuigen

6-11-2013 20:10:45
heeft er iemand originele ideeën om als cadeau te geven voor (schoon)&ouders, en getuigen?
voor we naar gemeente gaan, geven we aan onze getuigen alvast elk een pen met onze naam en huwelijksdata op.
Maar op het avondfeest willen hen ook nog eens allen bedanken.

Hopeloos op zoek maar ik vind niets origineels

Lentl
28-6-2014
Meld misbruik

Reacties: 9 | Gelezen: 984

Kim
4-10-2014

Saar
7-9-2013
 Meld misbruik6-11-2013 22:27:22

Wij hebben van onze huwelijkskaars, een olielampje met een bloembakje ernaast, een kleine versie voor onze ouders laten maken: enkel het bloembakje.
http://www.timigrie.be/images/opdracht6.jpg

We hebben vooraan een spreuk gezet en op de zijkant: Bedankt! en onze namen en datum.

tima
8-9-2012
 Meld misbruik7-11-2013 8:00:26

wij hebben gegraveerde champagne glazen geven met onze naam en huwelijks datum

Lentl
28-6-2014
 Meld misbruik7-11-2013 8:17:05

Bij de geboorte van onze kinderen hebben wij champagneglazen gegeven, met hun geboortedata op. Zou nu voor iets anders opteren
Saar dat van jullie vind ik wel mooi, kan wel geen foto's zien op hun site zelf

andere voorstellen nog steeds welkom

anke
24-5-2014
 Meld misbruik7-11-2013 8:50:55

Onze ouders willen enkel een canvas met een foto van onze trouw, zodat ze deze dan thuis kunnen ophangen. Dus geen cadeau op voorhand, maar wel achteraf.

Onze getuigen krijgen 3 soorten champagne van Bernard Massard en een doosje pralines op een plateau met onze foto en datum.

Saar
7-9-2013
 Meld misbruik7-11-2013 12:15:25

Lentl, Ik zal er foto's van nemen en naar je doorsturen, ok? Zo heb je een beetje een beeld van hoe het eruit komt te zien...

debora
18-7-2014
 Meld misbruik7-11-2013 18:15:32

Onze ouders gaan we ook blij maken met een door hun gekozen foto met kader.

Maar we gaan wel al een fles champagne met gepersonaliseerde etiket geven, waar een kaartje aanhangt met de melding van de fotokader...

Zou het anders maar raar vinden om op onze trouw niks aan hun te geven.

Hanne
5-7-2014
 Meld misbruik11-11-2013 20:44:26

wij hebben een fotoshoot gedaan voor onze uitnodigingen samen met onze kindjes, 1 van die foto's wordt voor de ouders op canvas afgedrukt. we geven er nog een kaartje bij met een persoonlijk bedankingstekstje!

Tessy
21-6-2014
 Meld misbruik2-1-2014 9:06:04

Wij geven onze ouders een fotokadertje (dubbel) met aan de ene kant een babyfoto van ons en de ouder. En aan de andere kant een mooi tekstje.

Later krijgen ze dan ook een trouwfoto maar dan hebben we ook iets om te geven met de trouw :-)

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...