Terug naar overzicht
The responsible young drivers?
Ik weet niet of dit echt de bedoeling is van de responsible young drivers...Hoe zou je dit praktisch doen? Als de privé chauffeur mensen naar huis brengt met hun eigen wagen, hoe geraakt die chauffeur dan zelf thuis? En hoe weet je op voorhand hoeveel chauffeurs je moet voorzien?Wij hebben een hotel aan de feestzaal, dus mensen die niet meer naar huis willen rijden, kunnen blijven slapen. Een andere mogelijkheid is dat je kamers boekt in een hotel in de buurt. Dan kan je nog een bus laten rijden van de feestzaal naar het hotel. Dan kunnen de mensen die een glaasje willen drinken dat zonder probleem doen.Groetjes
Een taxi bedrijf aanspreken. Misschien kan je wel een goedkoper tarief bekomen als het over een aantal gaat. Mensen kunnen ook een taxi delen die dezelfde kant opgaan. Alhoewel dat ik denk dat je gasten dit evengoed zelf kunnen regelen?
Ik had dan effectief gedacht om 2 chauffeurs in te huren zodat de een de ander terug kan oppikken... Hotel is voor ons niet echt een optie omdat ik vrees dat de meesten dit ook niet zullen zien zitten. Een taxi is dan ook wel een optie maar dan moeten ze de dag nadien terug om de auto gaan wat dan alweer dubbele taxi kan betekenen...
Responsible young drivers worden altijd gevolgd met een volgauto om de chauffeur terug af te zetten. x
Wij hebben adressen doorgegeven van B&B's in de buurt. Maar ik vind dat de verantwoordelijkheid bij de gasten zelf ligt. Je moet al zo veel regelen en ze krijgen ook al een mooie avond. Niemand zegt hen om met hun eigen auto te komen. Ze kunnen zelf een taxi regelen ofzo. Want waar houdt het dan uiteindelijk op??
Zou gewoon een taxi niet de beste en makkelijkste oplossing zijn? Kan je de Young drivers voor een feest inhuren? Laat iemand dat weten aub!
http://www.ryd.be/nl/veilig.php De RYD doen aan sensibilesering en zijn geen gratis taxi's... Ze zullen jouw gasten niet helpen vrees ik...
Kan je eventueel geen jeugdbeweging uit de buurt aanspreken waarvan misschien een paar leiders al een rijbewijs hebben, in ruil voor een zakcent (of een tarief per uur)? Als je dan een paar auto's hebt en een stuk of 3 à 4 rijders ben je gesteld.Dat werkt ook alleen maar als de gasten niet van heel ver komen.Ons feest is bijvoorbeeld in de Kempen, maar heel de familie van mijn moeder is van 't Waasland en verder. Ik ga echt geen taxi-vervoer inleggen van de Kempen naar pakweg Sint-Niklaas, dat moeten ze zelf maar regelen. Maar voor mijn schoonouders regel ik bijvoorbeeld wel taxi's, omdat ik weet dat wij dezelfde kant op moeten en dat die mensen anders gewoon niet komen.
Het goedkoopste is zelf mini busjes 8+1 huren (rijbewijs B). Prijs draait rond 70 per busje.En dan vrienden of een vereniging zoeken die wil rijden voor een schappelijke prijs.GroetjesTimwww.ragazzo.be
Hey ik had het gevraagd aan young drivers. Maar voor prive evenementen doen ze dit niet. Ze willen wel komen om de mensen te sensibiliseren om veilig thuis te geraken maar zelf rijden ze niet. Sorry. Ik zoek ook nog oplossing voor de dichte familie, de rest zal zelf zijn plan moeten trekken.
Ok, toch allemaal bedankt voor de reactie ;) heb 2 mogelijke websites gevonden, nu nog respons kregen he ;)
Het tiffany,Zou je mij misschien eens wat info kunnen bezorgen als je reactie hebt gekregen? Grijs thx
Jamesdrivers.be
Ik ga een grote bus inhuren , om alle gasten van huis naar de feestzaal te brengen en dan weer terug, en terwijl krijgen ze al een glaasje op de bus .. Mijn zus is zo naar de trouw van een vriendin geweest!
heeft iemand al beslist wat ze hiermee gaan doen want ik ben ook opzoek naar zoiets. Alle info is welkom.