Terug naar overzicht
Ik denk wel om een kousenband te kopen; gewoon uit traditie...
kousenband is voor mij toch wel een soort van traditie :) dus ik doe zeker mee :) hier nog 126 dagen te gaan,het gaat plots zo vlug nie normaal :) en wat een heerlijk gevoel om je kleed al gekozen te hebben,weer een streep in die ellenlange lijst :)succes alvast met je verdere zoektocht :)
Mercitjes, ja mijn lijst lijkt momenteel langer te worden ipv korter
de eerste die ik hier zie die in de buurt van mijn datum trouwt :D ik wil zeker de kousenband maar wist je dat je als bruid die eigenlijk niet zelf mag kopen maar cadeau moet krijgen?
Ik krijg mijn kousenband bij mijn bruidskleed als cadeau van de bruidswinkel. Leuk om te weten dat er nog iemand op mijn datum trouwt! Succes met alles
Leuk om mensen te zien die in de buurt trouwen, had er nog niet echt gezien. Hoe ver zitten jullie met de voorbereidingen? Ahk dus eens polsen of er iemand mij een kousenband wil geven.
Hey,Ik kijk ook al uit naar de 1e pas. Maar ik mag pas op 1e pas een maand voor de trouw. Heb mijn kleed al van in juli. Is dit niet wat laat gezien jij nu al hebt mogen passen? (Mijn kleed komt van Issa-moda).
Ja lijkt mij laat, want een maand op voorhand ga ik de laatste keer terug als de naaister er ook is en zou het dan normaal perfect moeten zijn.