TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Marie
25-1-2014
|
8-11-2013 16:57:52
Sowieso eerst de openingsdans denk ik. Volgens mij is het dan bruid met papa en bruidegom met mama en daarna bruid met schoonpapa en bruidegom met schoonmama.
Wij gaan niet vermenigvuldigen, we vinden de openingsdans al spannend genoeg :-)
|
|
Tanja
14-8-2014
|
8-11-2013 17:02:33
Ja maar het probleem is dat ik voor ons pa en mij een heel mooi liedje heb gevonden, maar dat is geen liedje waar mn verloofde met zn ma op kan dansen want dat gaat over vader en dochter. Dus dan zouden het al 3 trage nummers worden en das volgens mij een beetje saai...
|
|
Caroline
14-6-2014
|
8-11-2013 18:22:04
Tanja, dit is bij ons ook. Het liedje van ons (dat je al gehoord hebt) gaat ook over vader en dochter. Kevin moet hier ook maar met zijn mama op dansen. ;-) anders duurt het idd te lang en zeker voor onze collega's. Bij ons zijn het fuifbeesten en bij Kevin op het werk ook dus het mag allemaal niet te lang duren. ;-).
Nog veel succes. En tot volgende week!!!
Liefs Caroline
|
|
debora
18-7-2014
|
8-11-2013 19:08:46
Awel wij hebben het zo opgelost, tijdens de dans met papa, danst mijn verloofde met zen mama, maar het liedje gaat ook volledig over papa en mij.
En als ik dan met de schoonpapa dans, en mijn verloofde met mijn mama, heb ik een liedje dat voor de schoonouders betekenisvol is, eentje dat zij echt mooi vinden.
|
|
Nathalie
6-6-2014
|
10-11-2013 13:22:42
Wij doen sowieso eerst onze openingsdans en daarna dans ik alleen met mijn papa. En de rest moeten we nog bespreken hoe we het gaan doen ;-)
|
|
ilse
28-6-2014
|
22-1-2014 11:20:14
Bij ons zal het eerst de openingsdans zijn, dan een nummer waarop ik met mijn vader dans en mijn man met zijn moeder. Dan is het feesttijd, dus doen geen 3de nummer of vermenigvuldiging of ...
|
|
Tiny
12-7-2014
|
13-2-2014 19:19:00
Bij ons zal het ook eerst de openingsdans zijn , daarna ik met mn papa en mn ventje met zijn mama (Marco borsato en Jada - Samen voor altijd) Vind dit een prachtig liedje en ze vinden het beiden oké , dus zullen we dit samen doen...
Eerlijk gezegd nog niet echt nagedacht over een liedje dat ik met mn schoonpapa moet dansen en mn ventje met mijn mama....
Omdat wij eigenlijk van plan zijn om te vermenigvuldigen.... Mss int midden van't liedje zit een rap stuk mss wisselen we dan wel en moeten mijn papa en zijn mama maar dan met elkaar dansen zijn we allemaal samen en dan mss vermenigvuldigen... Nog geen idee eigenlijk :))
mochten hier tips zijn voor mij ook altijd welkom! x
|
|
|
|
Altijd op jouw ritme! Specialiteit van huwelijksfeesten.
in West-Vlaanderen |
Lable.be - De discobar waar het koppel centraal staat
in Beerse |
in Opwijk |
Coverband and live band on higher level
in Deurne |
Professional Party DJ Services - Allround Trouw & Feest Deejay
in regio Zuiderkempen |
LIVE MUZIEK & DJ
in Schelle |
Allround party DJ, eerlijke prijzen, ambiance inbegrepen!
in Schoten |
Feesten in stijl
in Kessel-Lo |
MUSIC IS THE SOUNDTRACK OF OUR LIVES
in west - vlaanderen |
uw perfecte dansfeest, daar maken we werk van.
in Oost- en West- Vlaanderen |
fun op je dansvloer ----- DJ's ----- 0496 51 14 14 -- http://infinity.be/
in Diksmuide en Zaventem |
A brand of magic never fails
in Menen |
in Belsele |
Pro allround Dj op je feest of fuif ! Reeds 18 jaar partytime!
in heel Vlaanderen |
Van Gala tot Party
in Wetteren |
De kwaliteit van uw feest is het allerbelangrijkste voor ons
in Aalter |
DJ - VIDEOGRAAF - VIDEOSCHERM
in Vlaanderen - Antwerpen - Limburg |
|