Terug naar overzicht
Ik heb mijn kapster en visagiste (Valérie De Roeck) bijna een jaar opvoorhand vastgelegd. Zij zal de hele ochtend vrijhouden en ik mag het exacte uur nog doorgeven. Ze vroeg wel tegen welk uur ik ongeveer klaar zou moeten zijn en of dat er ook nog familieleden moeten gekapt of geshminkt worden. Dus wanneer je al iemand op het oog hebt, zou ik zeker al durven vastleggen. Alweer iets om van het lijstje te schrappen.Groetjes,Greet
Je kan inderdaad altijd is bellen. Ik ben bij mijn kapper al geweest voor proefkapsel, maar moest begin december bellen voor afspraak, want hunne boek liep zover niet op voorhand. Ze weten natuurlijk wel al dat ik kom. Denk dat je dus best gewoon eens informeert bij je kapper
Iemand van de familie is visagiste dus die houdt gewoon die dag opzij.Voor de kapster hebben ze mij gewoon al op die datum geschreven, 2 maand op voorhand gewoon even bellen voor een uur.
ik ga volgende maand nog eens naar mijn kapster om afspraak vast te leggen voor mijn proefkapsel in februari en dan vastleggen die dag zelf voor maart hee :)ik heb me in sepember gaan informeren wat ze allemaal kan doen enzo?wat het zou kosten,of ze me haarstukjes werk en dergelijke,informeren is gratis :) dus zeker doen :)