Nu Online
Momenteel zijn er 661 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

En het komt dichter ;-)....

9-11-2013 10:06:28
Joepieeee!! Ik ben vertrokken met een 4 vooraan op de teller en ik zit ondertussen al aan het 1'tje, hoe cliché het ook klinkt, het is eigenlijk al vooruit gegaan! Nog bruidjes in mei, die zo gelukkig zijn dat het dichterbij komt? Dit heb ik wel al geregeld:
-de zaal
-ceremoniemeester
-het eten
-*trouwjurk*
-mijn belachelijk dure, maar wel prachtige-altijd-al-willen-hebben-Jimmy Choo trouwschoenen (fier )
-de kapper en de make up op de dag zelf
-de fotografen
-ontwerp van het kaartje
-beetje extra deco voor in de zaal
Hoe ver staan jullie allemaal? Ik heb het gevoel dat ik toch nog wat te regelen heb...

nella
28-5-2014
Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 548

evy

Meld misbruik9-11-2013 10:32:31

Hey Nella, hier ook een mei bruidje. Binnen een maand zijn we al 1 jaar verloofd, dus nu gaat het echt wel snel gaan. Zit al even ver, buiten de ringen (die mogen we volgende maand gaan halen).

Ann
26-5-2014
 Meld misbruik9-11-2013 11:16:06

Leuk om het dichterbij te zien komen he? Ik tel ook af,wij trouwen dezelfde week. De 26ste voor de wet want dat is onze datum, dan zijn we 10 jaar samen. De 30ste is dan ons feest. Wij hebben de zaal vastliggen, de fotograaf is in orde, mijn jurk is al in huis (bij tante), kostuum hubby is oke, kapper ligt vast, gastenlijst is bijna klaar en nu zijn we juweliers aan het bezoeken voor onze ringen.Tijdens de komende weken wil ik onze uitnodigingen klaarhebben en onze deco. Ik vergeet waarschijnlijk nog een hele hoop maar voorlopig heb ik het idee dat alles vlot lukt. Succes en groetjes!

anke
24-5-2014
 Meld misbruik9-11-2013 11:48:02

Vind het ook enorm leuk om het voorbij te zien komen. Wij zijn al verloofd sinds september 2012, dus toch wel tijd dat het eindelijk onder de 200 dagen zit.

Wij hebben al geregeld:
- De zaal + DJ (zaal regelt alles van decoratie dus moeten zelf niets meer doen eraan.)
- Fotograaf
-Kapster
-Visagiste
-Trouwjurk
-Trouwringen
- Bedankjes uitgekozen (alleen nog bestellen)
-Save the date kaartjes verzonden
-Gemeentehuis en kerk, uren liggen vast
-Gastenboek
-Bloemenmandjes
-Ringkussen
-Juwelen
-Trouwschoenen
-Lingerie
-Vervoer gebeurd door mensen die we kennen, voor hen ligt ook al bedankje klaar en ook voor de getuigen.
-Voorlopig misboekje is klaar, inclusief de liedjes al vastgelegd.
-Live zang ligt vast
-Huwelijksreis ligt vast.
-Openingsdans gekozen

In januari gaat mijn ventje kijken achter kostuum en schoenen voor hem.
Voor de bruidskindjes, deze zijn nog maar 2 van 4 jaar oud, en 1tje momenteel nog maar 7,5 maanden, dus kleren voor hen gaan we pas in maart-april voor kijken.
Uitnodigingen gaan we in december voor kijken.

Ik heb het gevoel dat een trouw voorbereiden, toch niet zoooveel werk is, ofwel is het omdat ik veel vergeet ofwel is het omdat we al zoveel tijd hebben gehad en voldoende tijd om dingen te spreiden.

nella
28-5-2014
 Meld misbruik9-11-2013 13:09:16

Leuk om te lezen bij iedereen hoe het gaat
Waaaw, Anke, jij bent goed bezig! Ik vind dat de voorbereiding ook wel meevalt, ik heb er al zooo van genoten! Het enige wat ik soms nog moeilijk vind is de gastenlijst, wie vraag je bij het volledig feest, wie enkel voor het avondfeest...het zou ons anders een beetje te duur uitkomen als we iedereen zouden vragen...

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...