Terug naar overzicht
Hey Nella, hier ook een mei bruidje. Binnen een maand zijn we al 1 jaar verloofd, dus nu gaat het echt wel snel gaan. Zit al even ver, buiten de ringen (die mogen we volgende maand gaan halen).
Leuk om het dichterbij te zien komen he? Ik tel ook af,wij trouwen dezelfde week. De 26ste voor de wet want dat is onze datum, dan zijn we 10 jaar samen. De 30ste is dan ons feest. Wij hebben de zaal vastliggen, de fotograaf is in orde, mijn jurk is al in huis (bij tante), kostuum hubby is oke, kapper ligt vast, gastenlijst is bijna klaar en nu zijn we juweliers aan het bezoeken voor onze ringen.Tijdens de komende weken wil ik onze uitnodigingen klaarhebben en onze deco. Ik vergeet waarschijnlijk nog een hele hoop maar voorlopig heb ik het idee dat alles vlot lukt. Succes en groetjes!
Vind het ook enorm leuk om het voorbij te zien komen. Wij zijn al verloofd sinds september 2012, dus toch wel tijd dat het eindelijk onder de 200 dagen zit.Wij hebben al geregeld:- De zaal + DJ (zaal regelt alles van decoratie dus moeten zelf niets meer doen eraan.)- Fotograaf-Kapster-Visagiste-Trouwjurk-Trouwringen- Bedankjes uitgekozen (alleen nog bestellen)-Save the date kaartjes verzonden-Gemeentehuis en kerk, uren liggen vast-Gastenboek-Bloemenmandjes-Ringkussen-Juwelen-Trouwschoenen -Lingerie-Vervoer gebeurd door mensen die we kennen, voor hen ligt ook al bedankje klaar en ook voor de getuigen.-Voorlopig misboekje is klaar, inclusief de liedjes al vastgelegd.-Live zang ligt vast-Huwelijksreis ligt vast.-Openingsdans gekozenIn januari gaat mijn ventje kijken achter kostuum en schoenen voor hem.Voor de bruidskindjes, deze zijn nog maar 2 van 4 jaar oud, en 1tje momenteel nog maar 7,5 maanden, dus kleren voor hen gaan we pas in maart-april voor kijken.Uitnodigingen gaan we in december voor kijken.Ik heb het gevoel dat een trouw voorbereiden, toch niet zoooveel werk is, ofwel is het omdat ik veel vergeet ofwel is het omdat we al zoveel tijd hebben gehad en voldoende tijd om dingen te spreiden.
Leuk om te lezen bij iedereen hoe het gaat Waaaw, Anke, jij bent goed bezig! Ik vind dat de voorbereiding ook wel meevalt, ik heb er al zooo van genoten! Het enige wat ik soms nog moeilijk vind is de gastenlijst, wie vraag je bij het volledig feest, wie enkel voor het avondfeest...het zou ons anders een beetje te duur uitkomen als we iedereen zouden vragen...