TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Mieke
4-7-2014
|
9-11-2013 12:17:44
Ik heb mijn jurk ook bij Youniek besteld. Het WHAUW-gevoel met tranen waar je soms over kan lezen heb ik niet gehad, maar wel: oooh da's mooi! Hier wil ik wel in trouwen! En voor mij is dat zeker voldoende :-)
|
|
Greet
24-5-2014
|
9-11-2013 12:21:07
Ik was zo'n bruidje die uren op het internet zocht achter een mooie jurk, maar nergens kwam ik ze tegen. Tot ik hier op het forum foto's zag van een bruidje en ik mijn droomjurk onverwachts op het internet zag staan. Heb moeten uitzoeken welke jurk het was en uiteindelijk kwam ik er op uit dat ze de jurk maar verkochten in 1 winkel in België (vééél rondgebeld). Heb er een heenrit van 2u voor moeten maken en ik had geluk dat de jurk die ik zo mooi vond mij ook nog stond. Had ik een wauw-gevoel? Geen idee, maar ik vond hem wel héél mooi, net als mijn mama en mijn zus. Maar of het zo'n wauw-moment is zoals iedereen beschrijft? Ik weet niet of zo'n wauw-moment eigenlijk bestaat. Ofwel ben ik gewoon down to earth. Ik heb ze gekocht en ik heb er nog geen seconde spijt van gehad.
Groetjes, Greet
|
|
Severien
18-7-2014
|
9-11-2013 12:57:56
Hier tot nu toe nog niet veel een wauw-gevoel gehad en ik heb zeker al 7 bruidswinkels gedaan. Feit is dat alle kleedjes die ik er uit pik wel mooi zijn dus ik heb er heel wat gehad waarvan ik dacht: 'oooh heel mooi'. Dé jurk ga ik waarschijnlijk strakjes gaan passen maar ook daar geen wauw-gevoel maar wel een gevoel van 'ik wil hiermee op mijn trouwfoto's staan' omdat ik weet dat ik dat kleed niet alleen heel mooi vind, maar het ook past bij mijn persoonlijkheid en ik het binnen zoveel jaar nog graag ga zien :-) Ik denk dat ik ook te kritisch ben om een wauw-gevoel te hebben. Ik zie overal dingetjes die ik zou aanpassen :-)
|
|
sandrine
14-3-2014
|
9-11-2013 13:38:21
ik had bij de eerste jurk passen direct van wauw deze is echt wel mooi,en heb de andere zelfs niet meer willen passen,door eventuele twijfels die zouden opkomen,ik ben gaan passen bij chinelle in kortrijk :) na dat ik de jurk had gekocht kwamen de twijfels van mss had ik beter toch wat andere jurken gepast??maar nu is die twijfel weg.ik ben zeer tevreden met mijn keuze :)
|
|
sanne
6-9-2014
|
9-11-2013 17:53:27
Ik heb ook niet dat gevoel gehad van WOOW DIT IS EM! Maar wel een jurk waarvan ik echt dat, deze is echt mooi! Ik ben wel gewoon zo iemand die zo'n dingen niet impulsief beslist, ik denk overal graag over na ;)
je bent heus niet de enige! Ik ga nog eens ergens anders kijken en de jurk eventueel opnieuw passen.
|
|
Jelke
26-7-2014
|
9-11-2013 18:54:09
geen traantjes of OMG dit is het zowieso gevoel.. Maar uiteindelijk wel duidelijk.. Het kleedje dat (voorlopig) mijn voorkeur heeft heb ik echt wel het langste aan gehad :p Ik wou het precies niet uit doen ^^
|
|
Marie
25-1-2014
|
10-11-2013 10:44:40
Ik had bij mijn eerste pasbeurt ook geen wow gevoel. 3 bruidsjurken die ik wel oké vond, maar niet meer als dat. Een beetje later gaan passen in een andere winkel en daar was het bij de eerste jurk meteen raak. Ik had wel een wow gevoel. Niet met tranen, maar wel het gevoel: dit is 'em, deze voelt goed, deze voelt als ik. Mama had wel tranen in haar ogen. Het was een jurk die de verkoopster had gegeven, had die eigenlijk vooral gepast om haar een plezier te doen, maar zo zie je maar: bruidsjurken verkopen is een vak apart :-)
|
|
|
|
Op zoek naar de jurk van je dromen ?
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs
in turnhout |
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in Vlaardingen |
De grootste bruidsmode outlet van Belgie
in Lommel |
SOLDEN
in Kortrijk |
Huwen is een uniek moment in je leven
in Kortrijk |
Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen
in Sint-Niklaas |
|