Nu Online
Momenteel zijn er 690 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

De eerste keer gaan passen...

9-11-2013 11:51:27
Hey, Gisteren voor de eerste keer gaan passen in Youniek in Turnhout.
Normaal ga ik met de mama, schoonzus en beste vriendin pas gaan passen op 30 november. Maar aangezien we van Kortrijk zijn en Turnhout dus echt wel ver is wou ik niet het risico lopen dat we naar daar reden voor niets.
Heb dus vrij onverwacht verlof genomen, nog een afspraak kunnen maken en met een goede vriendin die in Turnhout woont geweest. Om toch al eens te gaan kijken of het iets voor mij is.
Heb echt wel veel kleedjes gepast. In het begin de kleedjes die ik zelf uit de rekken haalde. Daar zijn er uiteindelijk nog 2 van overgebleven.
Daarna haalde de verkoopster er zelf nog een 6tal uit waarvan ze dacht dat ze bij mij zouden passen. En inderdaad nog 4 jurken ervan aan de kant gehouden dus ze kent haar job wel :)
Uiteindelijk dus 6 jurken opgeschreven om nog eens te gaan passen met heel mijn gevolg erbij. Het was echt leuk om je in zo een kleed te zien maar vind het zoooo spannend wat het nu gaat worden. Het zijn toch nog sterk verschillende jurken met een eigen stijl, dus spannend wat de rest er van vind.
Maar het Wauw-gevoel had ik toch bij geeneen jurk, heeft echt iedereen dat? Ik heb zeker jurken aangehad die ik supermooi vond en die ik zeker zou kunnen dragen op mijn dag. Of moet ik toch verder zoeken naar de Wauwjurk? Misschien komt het wel als ik de jurk voor de tweede keer pas, want er zaten toch we heel mooie tussen.
Wou dit toch even delen met jullie.
groetjes,
Wendy

Wendy
23-8-2014
Meld misbruik

Reacties: 7 | Gelezen: 862

Mieke
4-7-2014
 Meld misbruik9-11-2013 12:17:44

Ik heb mijn jurk ook bij Youniek besteld. Het WHAUW-gevoel met tranen waar je soms over kan lezen heb ik niet gehad, maar wel: oooh da's mooi! Hier wil ik wel in trouwen! En voor mij is dat zeker voldoende :-)

Greet
24-5-2014
 Meld misbruik9-11-2013 12:21:07

Ik was zo'n bruidje die uren op het internet zocht achter een mooie jurk, maar nergens kwam ik ze tegen. Tot ik hier op het forum foto's zag van een bruidje en ik mijn droomjurk onverwachts op het internet zag staan. Heb moeten uitzoeken welke jurk het was en uiteindelijk kwam ik er op uit dat ze de jurk maar verkochten in 1 winkel in België (vééél rondgebeld). Heb er een heenrit van 2u voor moeten maken en ik had geluk dat de jurk die ik zo mooi vond mij ook nog stond. Had ik een wauw-gevoel? Geen idee, maar ik vond hem wel héél mooi, net als mijn mama en mijn zus. Maar of het zo'n wauw-moment is zoals iedereen beschrijft? Ik weet niet of zo'n wauw-moment eigenlijk bestaat. Ofwel ben ik gewoon down to earth. Ik heb ze gekocht en ik heb er nog geen seconde spijt van gehad.

Groetjes,
Greet

Severien
18-7-2014
 Meld misbruik9-11-2013 12:57:56

Hier tot nu toe nog niet veel een wauw-gevoel gehad en ik heb zeker al 7 bruidswinkels gedaan. Feit is dat alle kleedjes die ik er uit pik wel mooi zijn dus ik heb er heel wat gehad waarvan ik dacht: 'oooh heel mooi'.
Dé jurk ga ik waarschijnlijk strakjes gaan passen maar ook daar geen wauw-gevoel maar wel een gevoel van 'ik wil hiermee op mijn trouwfoto's staan' omdat ik weet dat ik dat kleed niet alleen heel mooi vind, maar het ook past bij mijn persoonlijkheid en ik het binnen zoveel jaar nog graag ga zien :-)
Ik denk dat ik ook te kritisch ben om een wauw-gevoel te hebben. Ik zie overal dingetjes die ik zou aanpassen :-)

sandrine
14-3-2014
 Meld misbruik9-11-2013 13:38:21

ik had bij de eerste jurk passen direct van wauw deze is echt wel mooi,en heb de andere zelfs niet meer willen passen,door eventuele twijfels die zouden opkomen,ik ben gaan passen bij chinelle in kortrijk :) na dat ik de jurk had gekocht kwamen de twijfels van mss had ik beter toch wat andere jurken gepast??maar nu is die twijfel weg.ik ben zeer tevreden met mijn keuze :)

sanne
6-9-2014
 Meld misbruik9-11-2013 17:53:27

Ik heb ook niet dat gevoel gehad van WOOW DIT IS EM!
Maar wel een jurk waarvan ik echt dat, deze is echt mooi! Ik ben wel gewoon zo iemand die zo'n dingen niet impulsief beslist, ik denk overal graag over na ;)

je bent heus niet de enige!
Ik ga nog eens ergens anders kijken en de jurk eventueel opnieuw passen.

Jelke
26-7-2014
 Meld misbruik9-11-2013 18:54:09

geen traantjes of OMG dit is het zowieso gevoel.. Maar uiteindelijk wel duidelijk.. Het kleedje dat (voorlopig) mijn voorkeur heeft heb ik echt wel het langste aan gehad :p Ik wou het precies niet uit doen ^^

Marie
25-1-2014
 Meld misbruik10-11-2013 10:44:40

Ik had bij mijn eerste pasbeurt ook geen wow gevoel. 3 bruidsjurken die ik wel oké vond, maar niet meer als dat. Een beetje later gaan passen in een andere winkel en daar was het bij de eerste jurk meteen raak. Ik had wel een wow gevoel. Niet met tranen, maar wel het gevoel: dit is 'em, deze voelt goed, deze voelt als ik. Mama had wel tranen in haar ogen. Het was een jurk die de verkoopster had gegeven, had die eigenlijk vooral gepast om haar een plezier te doen, maar zo zie je maar: bruidsjurken verkopen is een vak apart :-)

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Bruidsjurk nodig?
Jagré Op zoek naar de jurk van je dromen ? in Deurne
Bruids - Suite en feestjurken aan de sterkste prijzen en dit ook voor een maatje meer. Steeds welkom ook zonder afspraak van ma.tot en met zat. van 10 tot 18 uur. Eerste zondag van de maand van 11 tot 17 uur. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
YouniekBruidsmode Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs in turnhout
Exclusieve kwaliteits bruidsmode tegen betaalbare prijzen,al vanaf 399EUR ,volledig op maat. Meer info
The Beautiful Bride Company Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1. in Vlaardingen
The Beautiful Bride Company werkt door heel Belgie en verzorgt graag op professionele en persoonlijke wijze jouw bruidskapsel en bruidsvisagie op één van de mooiste dagen van jouw leven. Wij hebben ook de grootste online bruidsaccessoires webshop. Meer info
De Bruidsmode Outlet De grootste bruidsmode outlet van Belgie in Lommel
In onze prachtige bruidswinkel hanteren wij outlet prijzen. Wij hebben alleen nieuwe en moderne bruidsjurken ook van de bekende merken en modehuizen met kortingen oplopend tot wel 70%. Hiermee zijn wij ABSOLUUT de GOEDKOOPSTE Meer info
Chinelle SOLDEN in Kortrijk
Toffe merken, veel stijlen en vooral bakken enthousiasme, passie en ervaring. Chinelle, uw TROUWE partner Meer info
Bo Couture Huwen is een uniek moment in je leven in Kortrijk
We willen u aankleden zoals u droomt. We zijn daarvoor elke dagen open van 10u-12uur en van 14u tot 18uur. Gesloten op zon- en feestdag en elke dinsdag. Best is om een afspraak te maken. Meer info
Boutique Couture Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen in Sint-Niklaas
Bij Boutique Couture vind u kwalitatieve bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen. Ook voor communie of bruidskindjes kunt u bij ons terecht. Wij hebben ook een ruim assortiment aan accessoires, schoenen, lingerie, ... Info: www.boutiquecouture.be Meer info