Terug naar overzicht
je kan bij bijna elke dansschool privé-les aanvragen. Ik weet niet van welke regio je bent maar vb. bij Rose De Leyn in Brugge kan je dat zeker. Ik vrees wel dat het je tamelijk veel zal kosten..Groetjes, Valérie
Hoi,Wij hebben ook danslessen gevolgd bij Rose de Leyn maar dan de gewone cursus die doorgaat van september tot december en van januari tot mei.Daar leer je alle dansen. Je kunt idd privéles vragen bij hen maar dat kost je idd veel geld. 35 euro per uur. Ik weet niet als dat per persoon is of per duo...! Debrareeds 139 dagen getrouwd
Wij volgen danslessen bij Viva, Koekelare. Dat is heel leuk, maar voor ons huwelijk willen we nu ook iets speciaal. Onze dansleraar wil iets in elkaar steken voor ons als we dat willen. Misschien kan je daar wel goedkopere privélessen volgen. Je kan altijd es informeren...Groetjes, Natascha
Hallo Saskia,Binnenkort is het huwelijksbeurs in Kortrijk. Ik geloof dat de mensen van dansschool Dursin (Kortrijk en Ieper) daar dansdemonstraties geven. Misschien kan je daar al wat oefenen.Veel succes,Mieke
Bedankt voor de reacties, wij gaan waarschijnlijk een bezoekje brengen aan de beurs in Korterijk en zullen zeker eens kijken naar dansschool Dursin. Groetjes