Terug naar overzicht
Hey Paulien,bij het passen had ik een strapless BH aan, dan kan je alle kanten op met kleedjes.Ik had ook deo bij (trouwjurken passen is zwaar werk!! ), hakschoenen aan en mijn haar omhoog omdat ik op mijn trouwdag sowieso mijn haar wou opsteken.Geniet ervan!!Groetjes
Ik ben vandaag geweest!ik had een huidskleurige Bh aangedaan, waar ik ook wel de bandjes kon afhalen indien nodig :)Deo zou inderdaad ook wel een goed idee zijn geweest, het is idd werken. Ik ben er echt moe van :)!Ik had ook mijn hakkenschoenen mee, maar ik mocht op een 'verhoogje' gaan staan, dus heb ze eigenlijk niet nodig gehad :) succes met de zoektocht!
idem: huidskleurige strapless bh, deo (!! nodig gehad ) en had mn haren gekruld en had een speld mee voor ze omhoog te doen als ik het zo wou zien.En had me natuurlijk ook voor de rest opgemaakt want als je daar dan zo ongeschminkt staat :p
oh ja .. eens gaan zitten in de trouwjurk die je aanstaat is een aanrader!
Deo is echt een aanrader! Had ik niet mee maar gelukkig mijn zusje wel!BH en schoenen kreeg ik in de winkel toen ik ging passen...En ik ben ook gaan zitten met het kleedje dat ik gekozen heb ;-)
Bij mij stond er deo in mijn kleedkamertje, maar is inderdaad een aanrader als ze het niet hebben, want is echt zwaar werk.
Ik heb er inderdaad ook voor gezorgd dat mijn haar min of meer ging zijn zoals ik het op de trouw zou willen: niet volledig opgestoken maar ook niet volledig los. Kwestie van te weten of het er wat mee staat :)
Ik zou zeggen neem niet teveel volk mee enkel mensen die je echt kennen.Hakschoentjes hoeft niet, meestal zijn het standaardmaten en moet je op een verhoogje staan. Als je er effectief één gekozen hebt en je voor je eerste echte pasbeurt gaat moet je echt je schoentjes hebben.ikzelf liep heel de tijd op blote voeten in de paskamer.Een speld om je haar op te steken is ook een aanrader (kan je vergelijken haar los of vast maakt een heel verschil)Veel geluk! Ik vond mijn droomjurk na 12 jurken passen :-)