Nu Online
Momenteel zijn er 641 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

ervaringen Youniek Bruidsmode en Boutique Couture

9-11-2013 18:48:41
Dag bruidjes!!

Vandaag voor de eerste keer voor een trouwkleed gaan kijken! Waauw wat was me dat spannend! had eigenlijk beetje zenuwen :)

Eerst hadden we (mama, schoonmama en 2 getuigen) een afspraak bij Youniek en daar zijn we super goed ontvangen.. Eerst kregen we uitleg en nadien hebben we mogen rondkijken in de zaak en de kleedjes die ik wou passen kozen we dan uit. Die werden dan in een aparte ruimte gehangen.. Heel tof, echt zo op een 'verhoogje' met een mini-cirkelverhoogje erop! :) Mijn extra oogjes mochten zich dan neer zetten en dan hielp de verkoopster mij in mijn kleedjes.. Ik voelde me heel erg op mijn gemak en er hingen een ontspannen sfeertje.. We mochten ook foto's trekken om nadien de keuze makkelijker te maken.. Heb er 7 kleedjes aangehad en er zit absoluut een kanshebbertje bij! in totaal 2u binnen geweest..

Nadien iets gaan eten en door naar Boutique Couture in Sint Niklaas.. Hmm was wel wat minder hoor.. heel klein kamertje waar ik me moest omkleden.. Gasten moesten komen naar het 'kotje' als ik aan was, niet rondwandelen met het kleedje, niets..
Helemaal niet veel keuze, kleedjes waren te klein (ik heb maat 38!) en ik voelde me absoluut niet op mijn gemak. (kleedjes waren ook met ritssluiting in deze winkel, in Youniek waren ze voor te rijgen (kon je aanpassen als je rits ofzo wou) en dan kunnen ze het je beter laten passen) Je staat daar dan al in je lingerie, het minste wat je zou denken is dat ze je wat op je gemak stellen enzo.. Neen niet mijn ding. Heb er ook maar 4 kleedjes gepast en was telkens redelijk snel van 'neen'..
Je zag de baleinen ook duidelijk door het kleed lopen, dat was het ook niet.. Ben er ook maar een dik half uur binnen geweest denk ik..

Dus Youniek: JA!
Boutique couture: niet voor mij.

Jelke
26-7-2014
Meld misbruik

Reacties: 8 | Gelezen: 1355

Melissa
27-6-2014
 Meld misbruik9-11-2013 20:21:37

Bij mij dezelfde ervaring. Heb mijn kleed direct bij youniek besteld. Was eerst bij boutique couture geweest en dit was ook bij mij tegengevallen, kleine pasruimte en niet veel keuze. Ales wat ik wou passen was net niet binnen. Voelde me ook beter op mijn gemak bij youniek. Zeer blij met de keuze en nu afwachten tot ik nog eens kan gaan passen.

Jelke
26-7-2014
 Meld misbruik9-11-2013 20:52:54

ja .. ben echt constant naar de foto's aan 't zien en de kans is echt 99,9% dat ik voor dit kleedje ga (youniek)..
is echt zooooooooo mooi.. én het is het allereerste kleedje dat ik vast had en heb aangedaan! t schijnt te gebeuren bij veel bruidjes :)

krista
9-8-2013
 Meld misbruik9-11-2013 21:26:31

Hey Jelke,
ik ben ondertussen al 92 dagen getrouwd maar ik had ook een super gevoel bij Youniek.
Mijn kleed kwam ook van daar.
En idd mijn eerste keuze is ook mijn bruidjurk geworden.
En ik ben nog steeds super enthousiast van de service van Youniek.
Succes ermee...

Evy
28-6-2014
 Meld misbruik10-11-2013 9:40:33

Ik heb wel een positieve ervaring bij boutique couture, maar waarschijnlijk hangt het er ook vanaf wat voor jurk je zoekt. Ik vond er direct mijn droomkleedje (wou iets eenvoudig)
Ze hebben inderdaad niet superveel keuze, maar qua maat heb ik geen probleem gehad. Ik kreeg slechts 1 kleedje niet dicht,maar dat vond ik toch geen mooi. Ik heb bijna altijd maatje 42 gepast,terwijl ik 38-40 heb normaal gezien. Dus bijna alles was ietsje te groot.

Nathalie
6-6-2014
 Meld misbruik10-11-2013 13:18:01

Ik heb vorige week mijn kleed besteld bij boutique couture en ik heb er wel een super ervaring gehad! En de meeste kleedjes die ik aan gehad heb waren wel om toe te rijgen. waaronder ook het kleed dat ik gepast heb. Ik heb maatje 46 en er waren kleedjes die idd wat te klein waren om te passen, maar ik heb er ook aan gehad die te groot waren.

Het is er idd wel niet groot, maar dat vond ik er wel gezellig aan ;-)

Nathalie
6-6-2014
 Meld misbruik10-11-2013 13:18:37

ik bedoel dus waaronder ook het kleed dat ik besteld heb :-)

Mieke
4-7-2014
 Meld misbruik10-11-2013 14:30:20

Ik ben maar in één winkel geweest en dat was Youniek. Daar heb ik mijn jurk dan ook meteen besteld. Eind deze maand mag ik hem gaan passen!

Alexandra
14-9-2013
 Meld misbruik13-11-2013 9:15:12

Het mijne kwam ook van bij Youniek, ik had een kleed uit hun collectie laten aanpassen naar mijn wensen (kanten bovenstukje, rits met knoopjes, sleepje,...) en was héél content. Echt het mooiste kleed wat ik ook gezien heb, kleed waar ik van droomde sinds ik een klein meisje was. En de prijs is ook interessant natuurlijk.
Eén tip (moest je daar betsellen): ze doen zo een beetje uitschijnen van "wij hebben veel minder tijd nodig dan een 'klassieke' bruidswinkel dus je moet niet ZO vroeg bestellen". Wel, ik heb in maart besteld, en met retouches en zo ben ik het maar 1 week voor de trouw (september) kunnen gaan halen. Ze zeiden dan ineens van "Ja, maar de zomer is KEIdruk, dus we gaan het toch proberen met één retouche minder te doen". Het was toen ook moeilijk om een pas-afspraak vast te krijgen (toegegeven, ik heb ook wel heel moeilijke werkuren, maar zo zullen er nog wel mensen zijn... Ze gingen dan ook nog eens -onvoorstelbaar!!- op verlof in augustus, vond ik heel raar dat je dat als zelfstandige doet in je 'hoogseizoen', dus toen heb ik wel wat moeten aandringen op nog een extra retouche, ook voor het kostuum van mijn man, en héél blij dat we dat gedaan hebben, uiteindelijk was het perfect.
Dus, kort samengevat: Een superdikke aanrader, heel vriendelijke mensen, maken alles wat je wil, maar soms moet je wel een beetje je zinnetje doordrijven :-)

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Bruidsjurk nodig?
Jagré Op zoek naar de jurk van je dromen ? in Deurne
Bruids - Suite en feestjurken aan de sterkste prijzen en dit ook voor een maatje meer. Steeds welkom ook zonder afspraak van ma.tot en met zat. van 10 tot 18 uur. Eerste zondag van de maand van 11 tot 17 uur. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
YouniekBruidsmode Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs in turnhout
Exclusieve kwaliteits bruidsmode tegen betaalbare prijzen,al vanaf 399EUR ,volledig op maat. Meer info
The Beautiful Bride Company Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1. in Vlaardingen
The Beautiful Bride Company werkt door heel Belgie en verzorgt graag op professionele en persoonlijke wijze jouw bruidskapsel en bruidsvisagie op één van de mooiste dagen van jouw leven. Wij hebben ook de grootste online bruidsaccessoires webshop. Meer info
De Bruidsmode Outlet De grootste bruidsmode outlet van Belgie in Lommel
In onze prachtige bruidswinkel hanteren wij outlet prijzen. Wij hebben alleen nieuwe en moderne bruidsjurken ook van de bekende merken en modehuizen met kortingen oplopend tot wel 70%. Hiermee zijn wij ABSOLUUT de GOEDKOOPSTE Meer info
Chinelle SOLDEN in Kortrijk
Toffe merken, veel stijlen en vooral bakken enthousiasme, passie en ervaring. Chinelle, uw TROUWE partner Meer info
Bo Couture Huwen is een uniek moment in je leven in Kortrijk
We willen u aankleden zoals u droomt. We zijn daarvoor elke dagen open van 10u-12uur en van 14u tot 18uur. Gesloten op zon- en feestdag en elke dinsdag. Best is om een afspraak te maken. Meer info
Boutique Couture Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen in Sint-Niklaas
Bij Boutique Couture vind u kwalitatieve bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen. Ook voor communie of bruidskindjes kunt u bij ons terecht. Wij hebben ook een ruim assortiment aan accessoires, schoenen, lingerie, ... Info: www.boutiquecouture.be Meer info