Terug naar overzicht
Hebben dezelfde datum :-). Ik ben ook reeds om mijn jurk geweest.Strapless bh is handig, neem een fototoestelletjes mee (leuk achteraf),...Vooral genieten van het moment dat je al die prachtige jurken mag passen ;-)
Hier ook dezelfde datum :-)) Ik ben afgelopen woensdag in twee winkels bruidsjurken gaan passen en bij de tweede was het al bingo :-)) Veel succes in ieder geval !! (Strapless BH is inderdaad héééél handig :-))
amai een populaire datum ;-) bedankt alvast voor de tips! Ik kijk er al naar uit! Toch spannend, zo een bruiloft plannen hihi! Voor jullie ook veel succes!
Kennelijk echt wel een populaire datum :). Hier nog ééntje voor 14-6-14 ;).
Wij hadden ook oorspronkelijk eerst die datum maar hebben het een weekje vervroegd omdat hier in nederland op een zaterdag trouwen belachelijk veel geld kost (en vrijdag de 13de wilde ik niet voor de commentaren) En ik heb vorige week mijn kleed besteld. Duurt 4 maand eer ze binnen is, dat is eind maart en dan nog eventuele retouches. Dus ik zou inderdaad niet te lang meer wachten. strapless BH zeker meedoen en moest je u schoenen al hebben ook, of eventuele andere die je al hebt met ongeveer de grote van hak die je wilt (al hebben sommige winkels ook pasmodellen)
Das een hele leuke datum ;-) Dat is namelijk mijn verjaardag... Was bij ons ook even een optie maar vond het niet leuk dat het dan mijn verjaardag was dan krijg ik maar 1 cadeautje hahaha :D x