Terug naar overzicht
Proficiat!!!Natuurlijk ga jij stralen die dag, dubbel geluk!!Neem eventueel eens contact op met de winkel en vraag hun mening eens ivm kleed? Heb je het al thuis of kan je misschien nog ruilen van model indien nodig??Geniet maar!!
Proficiat!Ik zou inderdaad eens bellen naar de winkel en vragen naar hun mening.Geniet van de verdere voorbereidingen en de zwangerschap!
Heb je er al rekening mee gehouden bij het kopen van je kleed? Eentje met een corset zal misschien moeilijk aan te passen zijn aan een buikje... Misschien past zo'n model 'Griekse godin' beter (model met band onder de borsten en daaronder los...)? Je kan altijd je huidige jurk verkopen en een andere kopen, of misschien kan je nog 'wisselen' in de winkel?
Oh das fij nieuws, proficiat! Ik zou ook eens contact nemen met je winkel en horen wat zij advisere, zij komen zoiets wel vaker tegen. Succes en geniet er dubbel van!
Een hele dikke proficiat!!!Stralen zal je zeker en vast doen die dag!! Maar zo als hier reeds gezegd, bel eens naar de winkel om te horen hoe het met de praktische kant zit
"Dikke "proficiat!! Natuurlijk ga je mooi zijn met je buikje in je kleed, t gaat alleen wat groter zijn. En een openingsdans met zijn drie heeft ook iets he Ik zou ook wel rekening houden met je ring. Want je houdt toch altijd wat vocht op ook he. Ik wil je niet bang maken he, alleen maar even op wijzen dat het kan. Genieten maar!
proficiat!
Van harte proficiat!
Heb je ondertussen eigenlijk een oplossing gevonden voor je kleed?
Iedereen merci met de gelukwensen. Vandaag het verlossende mailtje gekregen. Ik mag mijn kleed komen ruilen voor een ander. Als dat gene service is,ben hun dan ook super dankbaar. Grijs een blij zwanger bruidje
Dat is super! Echt een goede service.