Terug naar overzicht
Bij mij was het eerste kleed ook direct het goede. Maar ik ben ook nadien beginnen twijfelen. Ik heb dan nog is een afspraak gemaakt bij de winkel en mijn kleed nog eens gepast. Twijfels waren echt weg en ik ben nu echt wel zeker en gerust.Bel nog eens naar je winkel en maak nog een afspraak. Dan kan je meteen zien of je het nog steeds een prachtige jurk is. Je bent zeker niet alleen met deze twijfels. Er zijn hier al veel bruidjes gepasseerd met twijfels.
geen zorgen! wit hoeft toch niet. ik stond ook niet met de witte, hoewel ik er me wel prinsesachtig in voelde. dus werd het een paars (pruim)kleur :)Leve kleur dus :)En zoals Nele zei, ga desnoods nog is terug, dan zie je direct of je twijfels nodig zijn :DSucces!
Heb al zeer mooie bruidjes gezien met een jurk in een kleur. Rood is het kleur van de liefde en passie. Misschien kun je vragen om er bij de volgende pas een foto van te mogen nemen, dan kunnen de twijfels iedere keer wijken als je terugblikt op de foto?
Ikzelf heb gekozen voor een witte jurk en ik wilde ook absoluut in het wit trouwen. Maar met een gekleurde jurk is er niks mis. Dus als dat de jurk was waar je het mooist met stond en je het best in voelde dan is dat zoals het moet zijn.
Als jij je goed voelt in die jurk dan speelt de kleur geen rol.
Ik vind een rode jurk super! Ik sta er helaas niet mee, anders zou ik er zeker voor durven gaan. Maakt het in mijn ogen net eens iets anders en uniekets. Zeker doen als je jezelf er goed in voelt! En twijfels zijn inderdaad normaal, ik heb die ook lang gehad. Maar elke keer ik mijn kleed weer zie of pas ben ik in de wolken. Succes!
Ik had ook een rode jurk! Ik stond ook helemaal niet met wit. Heb er geen seconde spijt van gehad.