Terug naar overzicht
HalloIk ben ook van Waasmunster en ik heb gekozen voor mara-style. Voor de proef haar en make-up moet je bij haar gaan en op de dag zelf komt ze bij jou thuis. Het is wel 185 eur. Ik vond dit ook enorm duur, maar ben er bij haar wel zeker van dat het inorde zal zijn...Ik kon ook nergens goedkoper vinden, dus legde ik mij er maar bij neer, het is maar voor één keer denk ik dan
Hey Nella,Die 185 euro is dat kapsel en make up + proef? dat valt dan nog mee in principe! Het is inderdaad maar voor 1 keer ;-)Bedankt al vast! ik ga het eens bekijken!
Je kan ook eens informeren bij Sofie Galle. Ik mag binnenkort bij haar langs voor mijn proefbeurt, dag zelf komt zij ook aan huis. Prijzen gunstig :) je kan haar werk ook bekijken op haar website....
Ja, dat is voor kapsel en make-up op de dag zelf en proef! Ik vond dit op zich ook wel nog goed meevallen! Groetjes!
Hallo,Proficiat met je verloving.Neem ook eens een kijkje bij Dorothy Vandemaele Hemiksem.Zij komt bij je thuis voor de proefsessie en op de dag van je huwelijk. Ze rekent geen extra vervoersonkosten aan. Ze heeft zeer schappelijke prijzen!Als je haar mailt, dan zal ze je snel antwoorden en vrijblijvend een prijs bezorgen.Succes met de zoektocht!