Terug naar overzicht
leuke vooruitzichten! is het de bedoeling om op hotel te gaan, of verkiezen jullie eerder een vakantiewoning? zowel ierland als schotland is heel mooi. als jullie echt dicht bij de natuur willen zitten raad ik aan om eens de ecovakantiewoningen op te zoeken die ze in schotland hebben. of bijv een romantische oude toren of molen af te huren. als jullie willen bediend worden zou ik eerder kijken richting edinburgh maar dan via reisbureau. over bezienswaardigheden hoef je je alvast geen zorgen te maken want er zijn overal kastelen te bezoeken en andere leuke plaatsen. waar je wel rekening moet mee houden is dat het er wel heel veel regent. groetjes evelyn
Wij zijn al enkele keren op vakantie geweest in Ierland. Telkens in september, en op al die weken hebben we slechts 2 dagen regen gehad. Afhankelijk van de periode valt het dus zeker wel mee. Ik denk dat je ind ook moet kiezen over wat voor soort vakantie je wil. Hotel, b&b, ... Wij hebben fijne informatie gekregen via http://www.travelireland.nl/index.php . We zijn er wel nog niet mee op vakantie geweest. Veel succes!
@evelyn Dankjewel. Dat het regent is inderdaad een risico. Maar dat willen we graag nemen :)Ik ga zeker eens kijken naar de eco woningen!@AnnelynDankjewel. Goed om te weten dat jullie in september zijn gegaan. We trouwen in augustus dus we willen ook eind augustus gaan. Ik ga de site zeker bezoeken. Mag ik vragen via welke weg jullie geboekt hebben?
Schotland! Zeker doen! Prachtig!!! En dan evt. een rondreiske met b&b's. Die zijn daar niet zo duur (natuurlijk wel afhankelijk van wat je kiest he). Heel veel moois te zien daar; isle of Skye, Ben Nevis, Apple Cross, ...
hey, Edingburg vind ik een grote aanrader!
Bedankt voor jullie reacties. Ik ben nu aan het kijken op celtictours daar staan een hoop mooie reisjes! Wel veel langere reizen dan we gepland zijn. Dus daar nog even een oplossing voor bedenken!