Terug naar overzicht
Heel mooie foto's!
Super mooie foto's. Erg leuk om te zien dat de mannen hun kleur van hemd hadden afgestemd op het kleedje van de vrouwen.Zou je het eventueel zien zitten om een voorbeeldje door te sturen van jullie gastenboekkaartjes? We hadden ook zo'n idee maar ik vind alleen voorbeeldjes in het Engels.Jullie hebben duidelijk genoten van jullie prachtige dag :-)
Hele leuke foto's.. Dat zag er een leuk avondfeest uit :-)
super mooi! Toffe schoenen trouwens :-) ik ben grote fan van Gabor!
Mooie foto's :) Hoe heb je die loper met foto's gemaakt als ik mag vragen?
leuke foto's wij hebben de onze ook in de blankaert getrokken zoals je misschien kunt zien op mijn profielfoto . en het molenhuis is echt top e
mooi!
super mooi!
Super mooie foto's...Nog een dikke proficiat.Geniet van het getrouwde leven ;-).Jij hebt idd veel voorbereidingen getroffen voor jullie dag, dat had ik hier op het forum wel al kunnen volgen...Maar jullie dag was dan ook tot in de puntjes af!Heel mooi gedaan allemaal ;-).Lieve groetjes, Krista X
Maar één woord voor: prachtig!
Heel mooie foto's!!!Je trouwkleed is prachtig! Is dit van een bepaald merk? En het kleedje van het meisje/vrouw in het blauw is ook heel mooi. Van waar of wat is dit?
Mooie foto's!
@Britt: mijn jurk is van Aire Barcelona (zusterbedrijf van Rosa Clara) en heb ik gekocht in Issa Moda te Hasselt. Super winkel, super service!Het kleedje in het blauw/turkoois van mijn schoonzus, is een jurk die ze zelf gemaakt heeft, net als dat groene van mijn man zijn mama in Linea Raffaeli stijl heeft ze zelf gemaakt, samen met haar mama.@fenna: de loper is gemaakt met vooral veel geduld, want we hebben er enkele uurtjes aan gespendeerd! We hebben foto's gebruikt van geboorte tot nu, waarvan de laatste 11 jaar belevenissen van ons samen. Hier vind je de uitleg: http://www.ohlovelyday.com/2012/03/diy-personalized-ais... @Ilvy: ik zoek mijn pc af of ik het ontwerp van ons gastenkaartje nog heb.
Zeer mooie shoot jullie straalden geluk uit geniet nog lang na!
Beste SarahProficiat met je huwelijk!Ik probeerde de link te openen maar lukt me niet :-/Groetjes
De site is ondertussen vernieuwd. Hier kun je ze nu vinden: http://leentjeloveslight.com/huwelijksfotograaf-diksmui...