Terug naar overzicht
Zoek eens bij gedichtjes van riet wille, dat is een auteur die eenvoudige tekstjes schrijft voor eerste lezertjes, er zitten er leuke tussen. In je bib vind je er zeker boekjes van.
Wij hebben onze zoon die toen in de derde kleuter zat de verwelkoming laten doen (ipv de verwelkoming door bruid en bruidegom)."Lieve allemaalwat fijn dat je er bentvandaag vieren we feestdoen jullie met ons mee?"
Dit vind ik wel lief:Ik zie hartjes in je ogen.Ik hoor hartjes in je lach.Ik voel hartjes in je handen.Ik denk aan je, heel de dag.Ik ruik hartjes in je haren.En toen je naast me stond,vloog zo'n grappig roze hartjezomaar uit je mond.(Mieke Van Hooft)
Wij hebben onze dochter ook de verwelkoming laten doen. We hebben haar dit op voorhand laten oefenen, en tegen ons huwelijk kende ze het al zo goed als vanbuiten (waren slechts een vijftal zinnetjes of zo). Ze vond het geweldig!
Hey,Wij hebben ook een dochtertje in het eerste leerjaar en zij zal het onze vader voorzeggen in de kerk daar ze dit toch moet kunnen voor op haar communie. Ze kijkt er al naar uit.