Terug naar overzicht
hallo caroline,Ik denk dat we t zelfde kapsel zoeken t'is een beetje punk..niet? ik heb nog geen foto's en heb me rot gezocht. Ik heb wel een geluk mijn vriendin (en getuige) is kapster en was er die avond ook bij en heeft 't goed onthouden (OEF!! :-))maar toch had ik ook graag een foto gehad. Mijn vraag hierover staat al een tijdje op deze site en heb tot nog toe geen reactie gehad, maar ik laat ja dan zeker iets weten...jij ook??Een vraagje wanneer trouwen jullie? Veel succesL07/07/07
Denk dat we het inderdaad over hetzelfde kapsel hebben!Heb ook naar E&R gemaild met de vraag of zij foto's van die avond hebben en / of ze eventueel de naam van kapper/kapster kunnen doorsturen. Kan ik ook altijd contact met hen opnemen!Maar ze hebben nog niets laten weten.Ik hou je op de hoogte!Wij trouwen 30/06/07 van welke regio ben jij?hopelijk vinden we iemand die ons kan helpen!als je wil mag je me altijd je mailadres doorsturen.het mijne is: caroline.eeman@telenet.begroetjesCaroline
hallo Caroline,Je trouwt een week voor ons, wij trouwen op 07/07/07. Ik ben van midden limburg (Houthalen), en jij? Ik hoop ook echt dat we aan foto's geraken maar mijn vrien zijn pak komt van bij E&R dus misschien kan ik eens langsgaan en 't persoonlijk vragen. Ik zal een mailtje sturen met mijn email adres. Ik hoop ook dat er iemand is die ons kan helpen...Wat vond je van de modeshow? Ik vond 't wel de moeite maar ik had mijn kleed al, ik ging gewoon voor de sfeer. Om er in te komen maw.Groetjes Elke
Hoi Elke,Ik ben van oost-Vlaanderen (Overmere tegen Aalst)Ik vond de modeshow ook de moeite! Maar ook ik had mijn kleed toen al! :-) Indien je aan foto's geraakt,mag je het me zeker laten weten, want heb me op het internet ook al suf gezocht! Klassieke opsteekkapsels met of zonder krullen in overvloed, maar wat wij die avond gezien hebben vind je nergens!:-(Heb het mijn kapper met handen en voeten al proberen uitleggen, maar hij zou het graag op foto zien omdat hij iets anders in gedachten kan hebben dan ik wil.En aangezien ik niet te groot ben en mijn vriend haast 2m is, zou hij graag in de hoogte werken, iets met krullen...:-/Dus Elke, ben echt radeloos op zoek naar een foto, want dit punke kapsel was echt wel mijn ding!!! Jouw vriendin, die kapster is, woont ook zeker in de regio Limburg? Anders kon ik altijd eens bij haar langsgaan en vragen of ze mijn haar zou eens wou opsteken. Dan had mijn kapper het levende bewijs!Hoeveel keer ik al niet gezegd heb, waarom had ik geen fototoestel bij! Maar ja,we zullen ons met andere dingen moeten behelpen! Ik wens je allezins nog héééél véééél succes en geniet er maar van!!En ik hou je op de hoogte!groetjesCaroline
hallo caroline, Ik heb wel enkele foto's met ongeveer 't kapsel op maar het is niet zo als op de modeshow. Ik zal je deze eens proberen te mailen misschien kan je dit al verder helpen. Maar dat gaat miscchien pas achter een paar dagen zijn (problemen met pc en deze staan op een andere harde schijf:-( ). Mijn vriendin woont ook in Houthalen. Ik schuw ook een beetje van de klassieke opsteekkapsels ze zijn niet mijn ding en angezien onze kledij speciaal is moet 't kapsel dit ook zijn (niet te tradioneel)Dus ik probeer je te mailen als de pc beter werkt en hoop zo je verder te kunnen helpen...Groetjes Elke
Elke,Alvast bedankt!!!!Als ik nog meer nieuws heb, laat ik je dit zeker weten! Prettige eindejaarsfeesten en tot mails!groetjesCaroline