Terug naar overzicht
Hey Ilvy,Ik heb vorige week gehoord van de "wedding app". Dat is en app die op smartphones kan worden gedownload en waar iedereen foto's die ze nemen op kunnen zetten... bedoel je zoiets? ik heb er zelf nog geen ervaring mee...Groetjes,Marie
Bliss is bv zo een app en is gratis zag ik ;)
Hei Ilvy, Bij Instagram/Facebook/Twitter/Google+ werkt het als volgt: je neemt een naam waaronder je alles wilt verzamelen bijvoorbeeld "TrouwIlvy" en hier zet je "#" voor. Dus bij elke foto plaats je er als opmerking/tekst gewoon #TrouwIlvy bij en wanneer je alle foto's wilt bekijken, klik je op #TrouwIlvy en dan verschijnen ze allemaal . Dus het enige wat je gasten moeten weten is "#TrouwIlvy" Hopelijk is het duidelijk . Veel succes!
Wij hebben gewerkt met de app "Wedpics". Ook zeer handig in gebruik!
Wij hebben de app 'eversnap' uitgetest. Werkte best goed. Alleen hebben we op de dag zelf gekozen om toch maar gewoon een twittertag te lanceren en de meesten hebben dan hun foto gehashtagged.
Yvonne dat bedoelde ik dus ;-) maar dacht dat je dan nog een speciale account moest openen om ze allemaal samen te zien te krijgen. Niet dus :-)De andere suggesties ga ik toch ook eens bekijken ;-)Alvast iedereen bedankt :-)
@Yvonne: Waar moet je dan uiteindelijk op de #naam klikken?
Yvonne, hoe gaat dit praktisch in zijn werk? Is het voldoende dat je een facebookaccount hebt? Moet je nog iets activeren?Alvast bedankt!