TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Marie
25-1-2014
|
14-11-2013 16:22:16
Veel foto's opzoeken om te zien wat je mooi vindt en dan passen, passen, passen en nog eens passen :-)
|
|
Sofie
2-8-2014
|
14-11-2013 17:54:55
Beste S ik ben mijn zoektocht ook begonnen met in mijn gedachte een kort bruidskleed als droomjurk... Maar na veel passen kom je ook gelijk ge weten wat je wel of niet staat. Ik voelde mij een communicantje ipv een bruid dus kort werx voor mij geschrapt! Dus pas verschillende modellen en laat je niet ompraten door een verkoopster die alleen maar met je mee praat. Je moet je natuurlijk er goed invoelen en stralen en dan heb je " de jurk" gevonden!
|
|
Severien
18-7-2014
|
14-11-2013 20:59:59
Ik dacht ook dat ik totaal niet wist welke trouwjurk ik mooi vond tot ik bij het passen van heel wat jurken nooit het gevoel had 'dit wordt het'. Dan begon ik te denken aan de trouws van vrienden / familie en welke trouwjurken ik daar mooi vond en toen heb ik het gevonden! Ik heb eenzelfde soort jurk aangepast en voila, ik had er gelijk een goed gevoel bij. Maar de mensen hierboven hebben gelijk: je weet dat ook maar als je gaat passen, passen en nog eens passen. En inderdaad iemand meenemen die je vertrouwt en niet luisteren naar verkoopsters! De meesten draaien gewoon mee met wat jij zegt omdat ze jou niet echt kennen en dus totaal niet weten welke jurk bij jouw persoonlijkheid past. Dat was wel een goede tip die ik meekreeg in de eerste bruidswinkel: kies een jurk die bij jouw persoonlijkheid past en dan kan je niet mis zijn! Ben je zelf eerder traditioneel, kies dan zo'n jurk. Ben je wat speelser, kies dan een speelse jurk. Ben je eerder rebels, kies dan misschien een jurk met een kleurtje in of in een totaal ander kleur. Ben je eerder retro of vintage, dan kan een kort kleed misschien wel bij je passen.
Veel succes nog allesinds!
|
|
Melissa
7-6-2014
|
14-11-2013 21:22:56
dag S
Ik ben zelf van deze streek en heb mijn kleed gekocht bij couture ann in aalst. Ik moet zeggen ik heb 1 afpsraak gehad en ik kwam buiten met een megalach op mijnsgezciht want ik had na 5 of 6 kleedjes passen mijnd roomjurk al gevonden. als je een beetje richting geeft naar wat je wil ( kijk wat rond op internet wat je mooi vind, maar kijk ook eens naar tips over welk kleedje mooi staat bij je figuur) en dan neemt ze een aantal kleedjes er uit waarvan ze denkt dat die u zullen staan en naar u zin zijn en ze zelf gewoon ook heel vriendelijk of het u staat of niet ! Ik had twijfels tussen een ladybird een een miss kelly. de ladybird kostte 1500 euro en de miss kelly 900 euro . ze zei tegen mij , ik u niet het duurste kleed verkopen als ik vind dat het andere kleed u beter staat. ik wild at je hier buiten komt met een goed gevoel en das goed voor de reputatie van mijn winkel .en ze had gelijk, ik was slanker en gelukkiger in het goedkopere kleed dan het duurdere. de verkoopster zei ook meteen dat dit het beste was van diegene die ik paste. na een lange uitleg kan ik u dus zeggen dat couture ann een zeer goede winkel is waar ze je echt helpen en naar je luisteren
|
|
S
21-6-2014
|
15-11-2013 14:57:51
Bedankt om jullie ervaringen te delen!
|
|
Kelly
17-5-2014
|
15-11-2013 15:58:13
Hallo S
Ook ik ben een gelukkig toekomstig bruidje die haar jurk bij Couture Ann heeft gekocht. Meisjes die daar werken helpen je en zijn heel eerlijk. Ook tegen mij zei Ann dat ze mij de jurk wou verkopen die mij het beste stond en zeker niet de duurste. Je moet anders de merken op haar site eens overlopen en ernaar surfen, dan kan je zien of er kleedjes tussen staan die jij mooi vindt.
Groetjes Kelly
|
|
Marijke
4-10-2014
|
19-11-2013 22:45:34
Hey S Ik had in het begin een vrij duidelijk idee over wat ik wilde... Maar ook dat maakt het er niet echt gemakkelijker op :) Ik heb zeker 6 winkels gedaan en heel veel gepast! Vond het ook superfijn en kwam telkens met een nieuw idee over wat ik mooi vond. Je moet die kleedjes echt passen, pas dan ga je weten wat je écht wil. Ik heb nu een kanten kleedje, nooit gedacht dat ik dat mooi zou vinden! De bruidswinkels zijn echt wel gewoon aan het feit dat 'we niet elke dag een trouwkleed passen en niet echt goed weten wat we op die heel speciale dag aan willen hebben' :) No worries en gaan passen! Groetjes
|
|
san
5-7-2014
|
4-1-2014 22:10:04
Ik ben vandaag mijn jurk gaan passen en heb door een goede verkoopster kun je tot de super jurk komen. Tevens heb ik minder dan 800€ uitgegeven.
|
|
|
|
Op zoek naar de jurk van je dromen ?
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs
in turnhout |
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in Vlaardingen |
De grootste bruidsmode outlet van Belgie
in Lommel |
SOLDEN
in Kortrijk |
Huwen is een uniek moment in je leven
in Kortrijk |
Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen
in Sint-Niklaas |
|