Terug naar overzicht
Ik ga dit weekend ook voor het eerst passen. Ben ook nog een beetje vroeg. Maar ik wou toch al eens gaan kijken. Ik ga samen met mijn mama en papa, zus en schoonzus gaan kijken bij Bruidshuis Ellen waar mijn zus ook haar kleed heeft gekocht.
Ik ga ook dit weekend voor de eerste maal op jacht! Veel succes meiden!
Ik ben ook zo in een zotte bui met mijn mama gaan kijken voor een trouwjurk.Had totaal niet het gedacht om er eentje te kopen en toch had ik daar mijn droomjurk gevonden en heb ze direct gekocht:)Ik trouw in augustus dus maar maand voor u.Geniet er zeker en vast van en wieweet koop je u jurk toch al.
Hoe is het meegevallen dit weekend?Ik heb mijn kleed gekocht dit weekend, een San Patrick. Maar nu is het super moeilijk om het tegen niemand te vertellen en vooral om neit te beginnen twijfelen. Maar het kleed paste perfect bij mijn lichaam, echt mooi afslankend, alleen mss iets klassieker dan ik had gedacht, het is zo'n spaans trouwkleed met een lange sleep ...
Morgen is het zo ver!Stiekem hoop ik dat ik hét kleed nog niet vind, want ik zou graag meerdere winkels doen.
Wacht maar tot je er staat. Als er teveel keuze is wordt het ook heel moeilijk! Alvast veel succes en geniet ervan!
Het was een fijne ervaring, heel speciaal om jezelf in zo'n mooie jurken te zien. Uiteindelijk had ik er nog 2 over die me goed stonden, maar het wauw gevoel had ik nog niet. Ik ga nog wat verder zoeken.