Terug naar overzicht
Ik volg mee, want we gaan nu aan alle details beginnen :)
- huwelijksdatum vastleggen bij het gemeentehuis + afspraak voor de ondertrouw - feestzaal avondfeest vastleggen- zaaltje voor de lunch 's middags of andere locatie (bv bij je thuis)- fotograaf- dj- vervoer- lijst van de genodigden opstellen- uitnodigingen (eventueel save the date)- huwelijkslijst indien je daarmee werkt- getuigen vragen + bruidsmeisjes vragen- geschenkje voor de ouders en de getuigen- draaiboek opmaken- bruidsboeket en andere bloemen- decoratie aankopen- bedankjes voor de gasten- priester, kerk of huis van de mens vastleggen- misboekjes opmaken- ringen en ringkussentje aankopen- enveloppendoos- trouwjurk, schoenen en acsessoieres- kostuum plus schoenen voor de bruidegom- eventueel kostuum huren voor de suite- make-up en kapsel en de proef vastleggen- huwelijksreis + visum aanvragen (bij verre bestemming)heuh, ben ik nog iets vergeten?Groetjes Greet
o ja, eventueel naar de notaris bij huwelijkscontract
indien gewenst ceremoniemeester, gastenboek, huwelijkskaars, afspraak nagelstyliste
Stuur even een mail naar info@ragazzo.be en ik bezorg jullie een lijst. GroetjesTimwww.ragazzo.be