Terug naar overzicht
Italië! Toscane, Umbrië, misschien tot in Rome rijden? Als je het ziet zitten om met die dikke buik zo lang in de auto te zitten natuurlijk. Ik ben wel fan van Italië. Anders misschien Saint-Tropez/Cote d'Azur? Iets dichterbij en ook bijna altijd lekker weer... goed eten ook.
Vliegen kan bij bepaalde maatschappijen wel, maar dan met medisch attest?
Met de TGV naar Z-Frankrijk? Een cruise op de Middellandse zee?Proficiat trouwens!
Proficiat! Wij gaan een 4tal dagen naar Parijs en reizen dan door met de auto naar het zuiden van Frankrijk :-),
Kan je niet voor je huwelijk op vakantie gaan ? Ik ben zelf op 7 maanden bevallen door het plots breken van de vliezen dus ik zou nooit nog op vakantie gaan als ik 7 maanden ben. En zo lang in de auto lijkt me ook niet aangewezen. De reis desnoods een jaartje uitstellen ?
Een citytrip doen naar ergens waar je niet met het vliegtuig naartoe moet en dan het jaar daarna op huwelijksreis gaan. Een citytrip is zeker te doen als je 7 maanden zwanger bent. Heb ik ook gedaan.
ik zou het ook niet meer echt zien zitten of dan tenminste naar een land gaan dat ik wezet dat kwalitatieve medische zorg heeft . ik ben bevallen toen ik juist 8maand ver was gyn had nochtans verzekerd dat ik op 38 weken nog terug in zijn pratijk zou zijn maar moeder natuur heeft een eigen willetje e . zou dan eerder ook opteren voor treinreis frankrijk of zo
Italië, Frankrijk, Spanje, desnoods Kroatië of Portugal (desnoods in 2 dagen) met de wagen of de trein?Eventueel een "road trip" (zeker in Italië de moeite), ofwel kies je een vast hotel.Sommige vliegtuigmaatschappijen zijn overigens ook iets toegeeflijker. Mits attest van een dokter - liefst in 't Engels als 't niet Brussels Airlines is - mag je daar vaak nog wel mee vliegen.Naar de andere kant van de wereld zou ik niet vliegen met 7 maand, maar Griekenland of Turkije is misschien wel mogelijk.
Ik zou toch eerst kijken hoe je je dan voelt, kan vermoeiend zijn!