TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Sofie
6-6-2014
|
15-11-2013 16:38:09
Ze zijn heel behulpzaam bij La Sposa! Je mag eerst zelf in boeken aanduiden wat je mooi vind, en dan die jurken passen. Maar de verkoopster die mij hielp bracht zelf nog enkele jurken aan waarmee zij vond dat ik zou staan, en die ik zelf niet had gekozen. Een schot in de roos! Veel plezier morgen, en geniet ervan!!!
|
|
diny
21-6-2014
|
15-11-2013 17:14:08
Leuk, lekker spannend. Ik laat het mijn maken bij Suere in Brugge. Mss een idee moest je ni echt je model vinden mr wel een idee hebt. Ze maakt het voor mij ook volledig van 0 met een eigen ontwerp Veel plezier in je zoektoch, je zal het zeker vinden
|
|
Silke
24-5-2014
|
15-11-2013 18:03:56
Veel plezier en succes morgen!
Moest je daar je zin niet vinden, ik heb mijn kleed gevonden bij Robel in Roeselare, daar zijn ze héél vriendelijk en behulpzaam :-)
|
|
lynn
21-6-2014
|
15-11-2013 22:25:30
Ik heb mijn trouwkleed gekocht bij la sposa en ben zeer tevreden! Ze zijn vriendelijk, behulpzaam en geduldig:) succes!!
|
|
Margot
4-10-2014
|
15-11-2013 23:17:29
Veel succes ! Ik ben ook niet al te groot (1,55m om precies te zijn volgens de arbeidsgeneesheer ;-)) en heb ook reeds mijn trouwjurk gevonden. Je hebt wel een aantal modellen die je optisch langer doen lijken. Remember, hoge hakken doen ook veel ;-) zeker als het verschil in lengte tussen jou en je partner nogal groot is. Vergeet dan misschien niet om voor het avondfeest een tweede paar (lagere/platte) schoenen aan te schaffen ;-).
Ik heb mijn kleed reeds gevonden dus ik ben er zeker van dat jij dit ook wel zal vinden :-)
|
|
Inke
19-7-2014
|
17-11-2013 9:46:39
Ik ben ook maar 1.55 groot. Ik heb een mengeling van kort en lang. Voor mij een topper! Ik heb die gevonden bij bruidshuis Ellen in Oostburg
|
|
Joke
4-10-2014
|
17-11-2013 13:07:51
Ik was gisteren ook in La Sposa. :) Had een afspraak om 13u. Vond de verkoopster niet erg vriendelijk... maar heb uiteindelijk wel mijn kleed gevonden.
|
|
Eva
5-7-2014
|
17-11-2013 17:38:16
Ik moest gaan tegen 15u30 en ben zeer goed geholpen geweest.
Het was zeker geen moeite om veel kleedjes uit te halen :) ik heb er waarschijnlijk wel 30 of meer aangehad allerlei modellen, lang, kort...
Uiteindelijk nu nog twijfel tussen een stuk of drie kleedjes.
Deze al veel herbekeken en begin van 1 toch wel redelijk zeker te worden :) als ik het op foto zie is het heel mooi! En zeer belangrijk ik toon er niet klein mee!! Zal natuurlijk ook hoge hakken dragen zoals Margot zegt helpt dit natuurlijk ook een stuk :)
Deze week of volgende week nog eens opnieuw gaan passen met de papa mee. Gisteren waren mijn mama en zussen mee. Die me overigens heel goed geholpen hebben :). Maar toch altijd leuk om ook eens de mening van mijn papa te weten. Hij moet met mij de kerk inlopen e! :d
@ joke: welk kleedje heb je gekozen?
|
|
Joke
4-10-2014
|
18-11-2013 10:02:21
Leuk dat je ook es met je papa gaat kijken!
Ik heb de "Iacove" gekozen van La Sposa (Fashion collectie 2014). Eerste kleedje dat ik paste en direct boenk erop. 100% mijn goesting! Erna nog vanalles gepast, maar niets kon tippen aan het eerste kleedje. Jammer genoeg wel tegen de zin van mijn ma en zus, die hadden mij blijkbaar liever in een specialere jurk gezien...
|
|
kathleen
1-8-2014
|
20-11-2013 21:28:11
Heeft iemand ervaring met de outlet van la sposa?
|
|
Eva
5-7-2014
|
20-11-2013 22:35:44
Wauw joke zeer leuk kleedje ook! Ik ben vanavond nogmaals geweest om te passen. Ik twijfel nog tussen 2 jurken: beide zijn totaal verschillend. Het ene is strak en het andere is met veel kant en pareltjes... Heel moeilijk om een keuze te maken. Wat keuze ook niet makkelijker maakt is dat de ene jurk bijna dubbel zoveel kost als de andere. Ouders betalen het wel, maar kan ik van hen verwachten dat ze zoveel geld neertellen terwijl ik beide wel mooi vind. Ik heb nog geen ervaring met de outlet maar denk dat er in verleden al een topic geweest is daarover. Misschien eens nagaan via de zoekterm.
|
|
Joke
4-10-2014
|
21-11-2013 9:37:10
Stel dat beide jurken dezelfde prijs hadden... zou je dan wel een voorkeur hebben? :)
|
|
Eva
5-7-2014
|
21-11-2013 20:24:09
Dan zou het ook nog moeilijk kiezen zijn. Maar zou voorkeur waarschijnlijk naar het duurste gaan.
|
|
Joke
4-10-2014
|
22-11-2013 9:18:29
Misschien nog eens met je ouders praten. Als ze voelen dat je net iets meer voorkeur hebt voor het duurdere kleed, zullen ze je misschien wel geruststellen over de aankoop ervan?
Ik had voor mijn kleed een bepaald maximumbedrag in gedachten. Maar in La Sposa hebben ze daar niet om gevraagd en toen ik mijn "droomjurk" paste, besliste ik voor mezelf dat ik hem zou kopen ongeacht de prijs. (Maar de prijs viel gelukkig héél goed mee. :))
|
|
Eva
5-7-2014
|
22-11-2013 17:58:44
Mijn ouders hebben al gezegd dat ik geen rekening hoef te houden met de prijs. Dat het belangrijk is dat ik mij goed voel en dat ik me die dag zelf super moet voelen en niet met het gedacht mag zitten dat ik er liever in de andere jurk had gestaan. Maar zal er nog enkele nachten over slapen en na het weekend beslis ik :).
|
|
|
|
Op zoek naar de jurk van je dromen ?
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs
in turnhout |
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in Vlaardingen |
De grootste bruidsmode outlet van Belgie
in Lommel |
SOLDEN
in Kortrijk |
Huwen is een uniek moment in je leven
in Kortrijk |
Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen
in Sint-Niklaas |
|