Nu Online
Momenteel zijn er 661 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

zoveel te doen/niets te doen

16-11-2013 12:14:06
hoi poeple,

Hebben jullie dit ook dat het soms mega druk is om alles voor te bereiden en soms van die dagen da je nie weet waar je moet aan beginnen,of voorlopig niets meer moet/kan doen?
als het dan druk is loop je als een kieken zonder kop en als je voorlopig al geregeld heb wat er te regelen valt en moet wachten tot de maand die je dan terug druk zal hebben verveel je je dood :(
ik heb het dan liever druk hoor,dan ben ik tenminste bezig en ga ik niet piekeren over mijn jurk,of zal het wel een goede dag zijn,regen of zon,aleja weet wel.
wie heeft da ook van die rustige en drukke dagen?
wat doen jullie dan op die rustige momenten?

liefs sandrine xxx

sandrine
14-3-2014
Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 693

Mylene
7-6-2014
 Meld misbruik16-11-2013 12:33:57

Hallo medebruidje,

Ik zit met het zelfde probleem, en die dagen waar dus niets tedoen is ben ik aan het Google om te kijken of er niet iets leukers mooiers enz is... M'n vriend wort er wanhoopig van want elke keer als hij denkt dat het nu goed is (kleur, concept, muziek...) ben ik het weer an het veranderen! Ik kan het niet helpen, het is gewoon sterker!! dit is al de 2e pogging en ik wil dat alles picobello is en dat ik latern niet terug denk met het gevoel "had ik nou maar...."

fijn weekend

mylene

sandrine
14-3-2014
 Meld misbruik16-11-2013 17:30:36

hey mylene,

idd hier is da ook zo,met het thema kleur hou ik me bij mijn eerste mening,wit/rood
maar dan denk ik moet ik niet andere juwelen hebben dan dat wat ik nu heb?
zou ik mijn haar niet anders doen dan de kapsel die ik had gekozen?
decoratie,thuis of niet?
al van die pruttige dingen en vooral details waar ik dan zo denk zou het niet beter zo zijn?
pff ik kom er soms zelf gek van haha
ach nog een goe 4 maand te gaan en dan ben ik de gelukkigste vrouw net als jullie xx

Mylene
7-6-2014
 Meld misbruik16-11-2013 22:16:57

gek hé dat we ons het leven zo moeilijk maken. En wat zal dat tegen vallen eenmaal alles voorbij, geen trouwjurken meer kijken geen kleuren uitzoeken of andere leuke dinge voor de trouw.

sandrine
14-3-2014
 Meld misbruik17-11-2013 12:11:57

hehe,toen ik zwanger was van mijn jongste zoon was ik ook bezig met alles inpakken voor hem voor in de kraamafdeling,babystuff kopen e.d. meter en peter zoeken,lol en nu is dit hetzelfde maar met het huwelijk hee.volgende zal communie zijn van de kids ofzo haha.een vrouw heeft altijd wel iets te doen.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...