Terug naar overzicht
Hallo medebruidje,Ik zit met het zelfde probleem, en die dagen waar dus niets tedoen is ben ik aan het Google om te kijken of er niet iets leukers mooiers enz is... M'n vriend wort er wanhoopig van want elke keer als hij denkt dat het nu goed is (kleur, concept, muziek...) ben ik het weer an het veranderen! Ik kan het niet helpen, het is gewoon sterker!! dit is al de 2e pogging en ik wil dat alles picobello is en dat ik latern niet terug denk met het gevoel "had ik nou maar...."fijn weekend mylene
hey mylene,idd hier is da ook zo,met het thema kleur hou ik me bij mijn eerste mening,wit/roodmaar dan denk ik moet ik niet andere juwelen hebben dan dat wat ik nu heb?zou ik mijn haar niet anders doen dan de kapsel die ik had gekozen?decoratie,thuis of niet?al van die pruttige dingen en vooral details waar ik dan zo denk zou het niet beter zo zijn?pff ik kom er soms zelf gek van hahaach nog een goe 4 maand te gaan en dan ben ik de gelukkigste vrouw net als jullie xx
gek hé dat we ons het leven zo moeilijk maken. En wat zal dat tegen vallen eenmaal alles voorbij, geen trouwjurken meer kijken geen kleuren uitzoeken of andere leuke dinge voor de trouw.
hehe,toen ik zwanger was van mijn jongste zoon was ik ook bezig met alles inpakken voor hem voor in de kraamafdeling,babystuff kopen e.d. meter en peter zoeken,lol en nu is dit hetzelfde maar met het huwelijk hee.volgende zal communie zijn van de kids ofzo haha.een vrouw heeft altijd wel iets te doen.