Terug naar overzicht
Le Chapeau in bree, Ik ben in de winkel in antwerpen geweest maar ik ben daar heel tevreden van.
-linx hasselt, wel alleen maar linea raffaelli -bruidsmode hasselt, niet echt mijn ding-ik zou ook zeker eens over de grens gaan kijken! Mijn jurk komt van bij double face in maastricht.en in geleen heb je ook bruidsmode desiree die heeft ook superveel keuze.Ik vond de bij double face mijn jurk er was niet zoveel keuze mazr ze helpen goed en zijn super vriendelijk.
Het mijne komt van victorias bruidsmode in Neerpelt. Heel tevreden van,is bij haar thuis en niks is teveel voor haar. Mits ik nu zwanger ben geraakt heb ik contact met haar opgenomen en ik mag mijn kleed komen ruilen. Dat vind ik pas service :) Succes met de zoektocht.
Ik zou je Youniek bruidsmode willen aanbevelen.Is wel in Turnhout maar niet zo ver van Limburg af.Tja, t is wel te zien van waar in Limburg je bent ;-).Veel plezier met je zoektocht ... Geniet ervan.
Mss wat ver van de deur maar bruidshuis Ellen in Oostburg is de Max.
Hoe gaat alles eigenlijk precies in zijn werk? Moet ik ook al direct passen? Want ik moet binnen 6 weken bevallen dus passen gaat nog niet echt maar ze hadden mij gezegd dat ik wel al een kleed moest gaan kiezen op tijd.
Mode Ariane in Sint Truiden, Heel vriendelijke mensen!
Ann en John's bruidsmode in Eindhoven, hebben ook een outletwinkel.
mijne komt van lecoq in lommel, zeer vriendelijk en behulpzame verkoopster
Mijne van Nova bruidsmode te Maasmechelen. Super service en ze komt op de grote dag me helpen aandoen ;)
Mijn komt van ER weddings in Beringen. Double face in Maastricht is ook een heel goed winkeltje! Zeker aan te raden.
Mijn komt van issa moda. Heel vriendelijk en bekwaam.
Hallo Elke,Ik ben van Maaseik en heb zowat alle bruidswinkels gezien in de provincie. Ik kan je echt November Styling in Zonhoven aanraden. Het is een totaal ander concept, nl ze ontwerpt en maakt exclusieve jurken in eigen atelier.Ze zijn er echt heel professioneel, een bruidsatelier zoals je dat verwacht. De ontwerpster heeft enorm veel ervaring en inzicht en je wordt er op je wenken bediend. Ik hou jullie nog op de hoogte van het verloop, maar toch de moeite om een afspraak te maken zodat je de twee kan vergelijken: jurk uit het rek of een uniek ontwerp waarin jij alleen zal stralen (zoals zij het verwoord :)).