Terug naar overzicht
Wij hebben gewerkt met drukkerij Moeyaert uit Zedelgem. We waren zeer tevreden van de kwaliteit en de service.
Wij waren heel tevrden van Het Drukpunt uit Oostkamp.
gemaprint- Oostkampgevaert - Ruddervoorde meseure- Oudenburg (doet ook creatief ontwerp) Enkele waar ik al van hoorde of soms mee samenwerk voor mijn werk.Succes ermee!
wij werkten met De Windroos in Beernem en heel tevreden van het resultaat! succes!!
Wij werken samen met Meseure in Oudenburg en daar voel je je echt direct op je gemak. Heel vriendelijk en niets is teveel om uit te leggen.Het resultaat heb ik nog niet mr ben er zeker van dat het volledig zal zijn zoals we het willen want we ontwerpen het samen met haar Prijs ligt ook heel goed
Beste , wij trouwen ook 19/09 in het stadhuis van Gistel :) en zoeken ook nog een drukkerij :) mvg
Wij hebben ook gekozen voor drukkerij Meseure. Vandaag er trouwens onze uitnodigingen besteld :) Heel vriendelijke dame. Super enthousiast :) Ik ben benieuwd naar het resultaat. We hebben een paar drukkers gedaan in Oostende die dezelfde uitnodiging hebben en het prijsverschil was enorm. We besparen maar liefst € 140 door te kiezen voor een drukker uit Oudenburg. We konden zelfs € 175 besparen, moesten we nog een andere drukker hebben gekozen uit Oudenburg (Smis), maar ik vond de uitleg en de service stukken beter bij drukkerij Meseure.