Nu Online
Momenteel zijn er 697 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Speech wanneer en verwachtingen

17-11-2013 13:21:41
Beste bruidjes, zoals de titel het al zegt vraag ik mij af wanneer er op je huwelijksdag een speech wordt gegeven?dit wordt precies op verschillende momenten verwacht dus zou graag exact weten wanneer en wat er dan ook verwacht wordt. Alvast bedankt!

Tiffany
27-6-2014
Meld misbruik

Reacties: 2 | Gelezen: 677

WWW.DISCOVIDEO.BE

Meld misbruik17-11-2013 14:49:00

Meestal wanneer iedereen aan tafel zit, na jullie intrede in de zaal dus. De meesten houden het kort. Later op de avond, rondom het dessert, wordt er soms ook een bedankingsspeech gegeven voor de ouders, getuigen,...enz met enkele cadeautjes.

grtz

Patrick

Meld misbruik17-11-2013 17:42:37

Zoals hierboven gezegd, ideaal moment is na de intrede of juist na het proeven van de wijn, hou het zo kort mogelijk, mensen zitten juist aan tafel en maken kennis met elkaar, het is dan soms al moeilijk om alle aandacht te houden. Een lange speech is niet aangewezen, het diner gaat beginnen en de zaal staat gewoonlijk klaar om te kunnen opdienen, later op de avond is er best nog wel een moment om te vervolledigen. Succes.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...