Terug naar overzicht
Probeer eens bij de joden in Antwerpen centrum.Er zijn wel een paar adresjes dat ik je kan geven, 'k heb voor joden gewerkt, dus weet wel wie te betrouwen is en wie niet !
ga naar www.aurodesign.be daar vind je mooi en prijsvriendelijke prijzen,zoals wij hebben bi color geel/wit goud voor beide ringen 614 euro dus per ring 307 euro.je kan nog tal van andere soorten ringen kiezen.veel juweliers werkt met auro design.liefs sandrine xxx
Je kan ook voor zilver gaan. Wij zijn niet zo voor goud of wit goud. En wilde heel eenvoudige ringen, voor mij zit er wel een diamantje in. De ringen die wij gekozen hebben vielen onder de noemer 'vriendschapringen'. We hebben ze in Breda gekocht en we zijn 104.9EUR kwijt voor het paar. Wij hadden ook een voor op gesteld budget van max 500 EUR dus toen we na het kiezen van onze ringen deze prijs kregen was dit mooi meegenomen
Wij hebben palladium ringen van het merk tessina. Juwelier zei heel duurzaam en spotgoedkoop!
wij zijn bij Elke Van Herck in Herentals geweest. Super prijzen en goede service. Mogen ze gaan afhalen deze week. De mijne kosten in totaal 550,00 euro ofzo maar dat is omdat ik meer steentjes wilde. We hebben gekozen voor zilver. Mijn toekomstig mannetje werkt in de bouw en kan hem dus niet altijd aandoen en daarom hebben we dus mijn voorkeur gevolgd.Ze heeft een klein winkeltje in Herentals en het ateliertje zie je ook. Ze heeft een website en facebookpagina :)
voor die prijs is er idd weinig goud vrees ik, palladium of titanium ga je genoeg vinden bij elke juwelier en zilver ook. ik heb mijn ringen vorige zondag gekocht bij 1 van de trouwdagen bij versato Hasselt, ons budget lag wel veel hoger we hadden een vooropgesteld budget van 800 euro en ze zijn er dan ook nog eens over gegaan en hebben ongeveer 1050 euro betaald.deze week zondag is in versato turnhout ook zo een trouwerdag. je moet er een afspraak maken en bij aankoop krijg je 15% korting plus een extra juweel voor de bruid in mijn geval was dat een parelketting
bedankt voor de tips bruidjesDorien, ik ga zeker eens een kijkje nemen bij Elke !
Je kan ipv 18 karaat goud, 9 karaat nemen. dan worden de ringen de helft goedkoper. Bij geel gouden ringen zie je ook na een tijdje nauwelijks verschil. Bij witgouden ringen slijt de tands des tijds blijkbaar wel een zichtbaar verschil en worden ze wat vaal geel aan de rand waar het meeste wrijving is.
Wij zijn ook bij elke van herck geweest.de ring van mijn vriend zou met gravure 189 euro kosten, de mijne met een steentje + gravure 255 eurozijn zilveren ringenheel vriendelijke mensen ook.