Terug naar overzicht
Ik denk niet dat hij iets zou doorhebben. Je kunt toch wat doorsteken dat je er geen kakafonie van wil maken en dat het belangrijk is om de avond romantisch in te kleden.Waarbij je bijvoobeeld ;-) rood een mooi kleur voor vind? De kleur van de liefde...
Ik heb aan mijn vriend staaltjes van mijn stof laten zien. Persoonlijk vond ik dat niet erg omdat je kleed er dan nog steeds op oneindig verschillende mogelijke manieren kan uitzien. Maar dat moet je natuurlijk zelf weten of je dat wil doen. Anders kan je het inderdaad oplossen zoals Sara zegt.
Wij hebben nu de kleur groen gekozen als thema kleur. Niet het limoengroen. Maar tot we tot dat besluit gekomen zijn ben ik meermaals van gedachten veranderd. Dus misschien kan je er zo ook een draai aangeven? Dat je van dat idee afgestapt bent en dat je rood toch wat meer romantisch vindt??
Ik heb een beetje hetzelfde probleem ik heb een witte jurk maar met veel tinten die bordeaux zijn. Dus ik zou het wel leuk vinden als hij ook een bordeaux das zou dragen. Bij mij gaat mijn vader mee een kostuum kiezen voor hem dus ik denk dat ik aan mijn vader ga zeggen dat hij een bordeaux das moet voorzien. Dat hij dan aan degene van de winkel dit doorgeeft zonder dat mijn ventje er van weet. Ik hoop dat dat gaat lukken want ik wil eigenlijk niet dat hij al weet dat er bordeaux in mijn kleed zit.
ik heb een witte jurk met rode accenten en rode schoenen.ventje zal dan een zwart kostuum dragen met een rode das,of rood/zwart.boeket is wit en rode rozen.versiering is ook wit/rood.hier mag de vent zien welke jurk ik heb maar zelf wil hij liever wachten toto de grote dag zelf,anders is de verassing er af zegt em dan :)best lief.zeg idd gewoon dat je rood mooi vind,en limoengroen past niet bij het kleur van het kleed.moet daarom nog nie zeggen welke kleur je kleed is hee.liefs sandrine
ik heb gewoon tegen die van mij gezegd da ik een roze jurk heb, ik zelf maak daar niet zo heel veel problemen van maar als jijzelf niet wilt laten weten dat je jurk rood is zou ik er een draai aan geven van dat rood romantischer is en beter bij de gelegenheid past?