Terug naar overzicht
Als je je daar beter bij voelt, waarom niet? Mss dat wij ook gewoon met de rest mee binnengaan, nog niet over nagedacht eigenlijk..
Denk dat wij ook gewoon met de gasten binnenkomen... Lijkt mij natuurlijker aanvoelen :)
ik volg even mee, want wij willen ook liever samen binnen gaan. ik vind het zo raar dat ze dan uitroepen : meneer en mevrouw ...
Voor mij hoeft dat ook niet. Mijn toekomstige daarentegen, die ziet dat moment al helemaal voor zich. ;)Ik zou gewoon jullie zin doen!
Bij ons zijn de gasten per tafel naar binnen gegaan, als laatste de eretafel en dan inderdaad het bruidspaar apart. Iedereen stond toen recht. De muziek hebben we wel weggelaten. Ik denk dat het een beetje van de situatie afhangt wat je het beste kan doen. Als iedereen sowieso op hetzelfde moment naar binnen gaat, dus niet tafel per tafel, is het al anders. En als de gasten op het moment dat ze aankomen op het feest, al meteen naar hun tafel gaan, vind ik het ook anders. Als het wel tafel per tafel zou zijn, maar je wil niet helemaal apart, kunnen jullie misschien gewoon mee binnenkomen met de rest van de gasten van de eretafel.
Ik vind dat je sowieso moet doen waar jullie je het best bij voelen. Het maakt niet uit wat de gewoonte is of wat anderen doen, het is jullie dag dus jullie kiezen hoe alles verloopt.
Ben blij dat we niet alleen zijn! Weer "probleempje" opgelost :-)