Terug naar overzicht
Wij zijn met onze getuigen ook gaan eten in het restaurant van onze feestzaal (E10 hoeve in Brecht), maar moesten dit wel betalen... Ik had wel op voorhand laten weten dat we kwamen, waardoor ze de flessen wijn hadden voorzien die tijdens het feest ook wordt voorzien (staan niet standaard op hun kaart...)
Bij ons is dat alleszins betalend!
Bij ons was dat inbegrepen (feestzaal Koloniënpaleis, uitgebaat door Huis Van Dijck), we mochten twee voorgerechten en twee hoofdgerechten kiezen om te proeven (kregen daar dan van elk 1 bord van). We mochten ook alle wijnen en schuimwijnen proeven. Was echt superleuk! Dit was dus "gratis", maar het is voor de rest over het algemeen wel geen goedkope zaal.
Bij ons was hier initieel niets over gezegd, maar tijdens de onderhandelingen over de prijzen heb ik gevraagd of we mochten voorproeven en toen hebben ze inderdaad wel gezegd dat we mochten komen. Dit is gratis voor het bruidspaar excl. drank. De boodschap is dus: altijd hierachter vragen! Wij trouwen wel in Limburg (Poortgebouw - Oud-Rekem), maar het blijft een beetje hetzelfde in alle zalen denk ik.