Nu Online
Momenteel zijn er 641 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Wat nu?

18-11-2013 10:04:14
Beste medebruidjes, Vrijdag ben ik voor het eerst bruidsjurken gaan passen in Couture Robel. Uiteindelijk ben ik op 2 jurken uitgekomen, een Rembo Styling en een San Patrick, die absoluut mijn favoriet is. Natuurlijk hangt er ook wel een prijs vast aan dit kleed, wat direct twijfel teweeg bracht hier thuis... Mijn ouders zijn namelijk van het idee dat ik hem moet laten maken door een naaister, op zich zie ik daar niet zo'n groot probleem in maar wat als het totaal niet is zoals ik hem aandeed in Robel... Ik ben nu zo gepind op de San Patrick dat ik hem liever gewoon zo koop... Er wordt hier ook gezegd dat ik beter nog eens ga kijken naar andere bruidswinkels, ik zie dit wel zitten omdat het eigenlijk wel heel toffe uren zijn, maar ik zit nog steeds met die ene jurk in het achterhoofd... Wat nu? Paulien

Paulien
4-10-2014
Meld misbruik

Reacties: 15 | Gelezen: 1455

Joke
4-10-2014
 Meld misbruik18-11-2013 10:46:28

Ik zie dat we op dezelfde datum trouwen. :) Dus je hebt wel nog wat tijd. Misschien eerst gewoon even laten bezinken?

Maar als het echt je goesting is... Ik heb zaterdag mijn jurk gekocht (bij La Sposa), volledig tegen het advies in van mijn ma en zus (die vinden hem te sober en wilden dat ik nog meer jurken ging gaan passen). Maar het is 100% mijn droomjurk, ik wist dat verder zoeken geen zin had. Ik betaal hem wel zelf, ik kan me inbeelden dat het nog een stukje anders ligt als je ouders (mee) betalen.

sandrine
14-3-2014
 Meld misbruik18-11-2013 10:59:44

het is jouw huwelijk,jou droomjurk en ik vind ook al betalen je ouders mee,dat ze jou keuze moeten respecteren,je draagt een trouwjurk die je graag wil dragen en waar je je goed in voelt,en niet omdat je ouders dat willen en da je je dan minder goed in je vel zit,want dat zal zeker te zien zijn tijdens je grote dag!
en als ze niet willen betalen wel dan betaal je zelf,maar heb je op zijn minst wel je droomjurk.
een vriendin raadde me ook aan om nog andere bruidswinkels te doen,nee ik heb mijn eerste gevoel gevolgd en heb nu mijn jurk mooi naast mijn kast hangen :)
het is jij die gelukkig moet zijn,toch??
succes alvast met de eventuele verdere zoektocht
liefs sandrine xxx

Annemie
30-8-2014
 Meld misbruik18-11-2013 11:46:48

Ik ben gisteren ook voor de eerste keer gaan passen en heb ook een San Patrick gekozen :-) Toen ik het paste, had ik direct zoiets van: dit zit me als gegoten, hier voel ik me goed in! En mijn ouders, zus en schoonbroer vonden dat ook toen ik uit het pashokje kwam. Omdat het bij mij uit de collectie van vorig jaar komt en dus niet meer bijbesteld kan worden moest ik ook wel vrij snel beslissen en heb ik het toch gekozen.
Ik snap wel dat je nog twijfelt, ik probeer nu om naar geen andere trouwkleedjes meer te kijken.
Welk budget hadden je ouders in gedachten voor het kleed? Mss moet je anders voorstellen om het verschil bij te passen?

fenna
18-10-2014
 Meld misbruik18-11-2013 12:24:13

Ik had in La sposa in Roeselare een kleedje gepast dat ik supermooi vond! Maar het was me ook wat te duur. Ik wou max 1500eur uitgeven en het was er zwaar boven.
Nu, mijn vriend en ik moeten ons huwelijk volledig zelf betalen en ik heb besloten om in totaal 3 winkels te doen en als ik uiteindelijk écht niets vond, besloot ik dan toch het dure kleed te kopen.
Nu heb ik mezelf wel moeten dwingen om open-minded te blijven bij het passen van de andere kleedjes. In elke winkel beschreef ik wat ik ongeveer wou van kleed (met dat van La sposa in mijn achterhoofd) en uiteindelijk in de laatste winkel van de 3 vond ik iets dat SUPERGOED leek op dat dat La sposa, maar wel binnen mijn budget bleef! Het was een outlet winkel.
Het enige verschil met het kleed dat ik gekozen heb en hetgeen ik eerst gezien heb is het bovenstuk. Bij het dure waren het kapmouwtjes in kant en het kleed dat ik nu heb gekozen heeft gewoon en halternek (maar ik dacht om mss een kanten bolero te kopen ;)
Conclusie van mijn verhaal: :) :) : probeer mss nog enkele winkels. Maar geef jezelf een tijdslimiet. Misschien vind je wel iets dat er goed op lijkt en toch redelijk qua prijs is! Succes!

Nele
13-9-2014
 Meld misbruik18-11-2013 14:25:17

Mag ik vragen bij welke outlet je geweest bent, Fenna?

sandrine
14-3-2014
 Meld misbruik18-11-2013 15:03:40

als je een outlet winkel zoekt nele ik ben bij chinelle in kortrijk geweest.ze hebben er jurken van 400 euro tot 1200 euro en meer ik heb mijn jurk gekocht tijdens de solden deze zomer en ipv 800 euro betaalde ik 350 euro.

Kim
4-10-2014
 Meld misbruik18-11-2013 15:16:14

Bwa, uiteindelijk als je je zin hebt gevonden, waarom dan laten 'namaken'? Ik vind dat je die dan gewoon moet kopen ;-)

Paulien
4-10-2014
 Meld misbruik18-11-2013 16:58:29

Het is wel zo dat mijn ouders niet instaan voor de centjes voor het kleed, maar ikzelf... Uiteindelijk, het is inderdaad mijn geld, maar zij redeneren dat 1500 teveel is voor 1 dag te dragen. Verstaanbaar, maar je trouwt toch maar een keer... Ik hoop nu dat het me lukt om ze te overtuigen door het nog eens te gaan passen als m'n moeder en zus mee zijn, wie weet... Bedankt alvast voor de steun! Ik heb wel courage om er nu wat meer voor te gaan :)

Mar
14-8-2014
 Meld misbruik18-11-2013 22:05:30

Zijn er nog winkels die ik kan bezoeken regio Brugge!?

Marijke
4-10-2014
 Meld misbruik18-11-2013 22:37:54

Ik zou nog enkele winkels gaan bekijken, ikzelf heb er 6 gedaan en heel toevallig heb ik mijn kleed gekocht in Leiden!! Het is een ervaring die je ook maar 1 keertje meemaakt, zoveel mogelijk kleedjes passen is fijn!

fenna
18-10-2014
 Meld misbruik19-11-2013 6:18:31

Ik ben in pierre yves outlet geweest in deinze.

Paulien
4-10-2014
 Meld misbruik2-1-2014 17:14:37

Heb hem gekocht ;)

Joke
4-10-2014
 Meld misbruik2-1-2014 18:21:16

*vind ik leuk* :)

Marijke
4-10-2014
 Meld misbruik2-1-2014 21:06:40

Super!!! Proficiat!

Margot
4-10-2014
 Meld misbruik2-1-2014 21:32:22

Super, Paulien !
Net zoals bij je man, dien je bij het kiezen van je trouwjurk je hart te volgen, vind ik :-)!
Nog veel voorbereidingsplezier x

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Bruidsjurk nodig?
Jagré Op zoek naar de jurk van je dromen ? in Deurne
Bruids - Suite en feestjurken aan de sterkste prijzen en dit ook voor een maatje meer. Steeds welkom ook zonder afspraak van ma.tot en met zat. van 10 tot 18 uur. Eerste zondag van de maand van 11 tot 17 uur. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
YouniekBruidsmode Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs in turnhout
Exclusieve kwaliteits bruidsmode tegen betaalbare prijzen,al vanaf 399EUR ,volledig op maat. Meer info
The Beautiful Bride Company Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1. in Vlaardingen
The Beautiful Bride Company werkt door heel Belgie en verzorgt graag op professionele en persoonlijke wijze jouw bruidskapsel en bruidsvisagie op één van de mooiste dagen van jouw leven. Wij hebben ook de grootste online bruidsaccessoires webshop. Meer info
De Bruidsmode Outlet De grootste bruidsmode outlet van Belgie in Lommel
In onze prachtige bruidswinkel hanteren wij outlet prijzen. Wij hebben alleen nieuwe en moderne bruidsjurken ook van de bekende merken en modehuizen met kortingen oplopend tot wel 70%. Hiermee zijn wij ABSOLUUT de GOEDKOOPSTE Meer info
Chinelle SOLDEN in Kortrijk
Toffe merken, veel stijlen en vooral bakken enthousiasme, passie en ervaring. Chinelle, uw TROUWE partner Meer info
Bo Couture Huwen is een uniek moment in je leven in Kortrijk
We willen u aankleden zoals u droomt. We zijn daarvoor elke dagen open van 10u-12uur en van 14u tot 18uur. Gesloten op zon- en feestdag en elke dinsdag. Best is om een afspraak te maken. Meer info
Boutique Couture Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen in Sint-Niklaas
Bij Boutique Couture vind u kwalitatieve bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen. Ook voor communie of bruidskindjes kunt u bij ons terecht. Wij hebben ook een ruim assortiment aan accessoires, schoenen, lingerie, ... Info: www.boutiquecouture.be Meer info