Nu Online
Momenteel zijn er 674 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Vier tien veertien: check!

18-11-2013 22:30:29
Hey iedereen, ben supergelukkig! We hebben vandaag - na 40 zalen bezocht te hebben en 3 maand verder - een zaal vastgelegd! De ideale zaal voor ons, waar we volledig in onze stijl kunnen feesten (er is mogelijkheid om een lounge stijl in te richten gecombineerd met walking dinner), vuurwerk, een zeer goed gevoel hebben en een goede prijs - kwaliteit denken te krijgen!
Het is de Kattebroek in Dilbeek geworden, op vier tien veertien :) Is nog een leuke datum ook!
Ik kan nu met een gerust hart en EINDELIJK een datum gaan slapen :) Nu kan de rest van het plannen beginnen, ik heb er alvast keiveel zin in! Trouwkleed heb ik ook al, dus de twee belangrijkste zaken lijken me in orde :)

Marijke
4-10-2014
Meld misbruik

Reacties: 15 | Gelezen: 1351

Joke
4-10-2014
 Meld misbruik19-11-2013 11:25:19

Juij!!!! :)

Inderdaad een leuke datum. ;)

Kim
4-10-2014
 Meld misbruik19-11-2013 11:53:00

Hip hip hoera :-) En die datum is idd super ;-) Bij ons staat die al vast van juli 2012 hihi

sofie
6-6-2014
 Meld misbruik19-11-2013 13:00:09

amai 40 zalen, de moed zou me al in de schoenen zakken :-p
wel een leuke datum!
nu kan je verder plannen

Nathalie
14-8-2014
 Meld misbruik19-11-2013 19:05:30

hey
leuke datum , bij ons is het 14-08-14 om 14 uur en we zijn dan 14 jaar samen, dus 14 zal een geluksgetal zijn :-) succes met de verdere plannen ;-)

Pelin
31-1-2014
 Meld misbruik10-1-2014 10:41:07

Hallo Marijke,
Wij gaan morgen naar de Kattebroek gaan zien. Wat bedoel je juist met "er is mogelijkheid om een lounge stijl in te richten". Doen jullie dat zelf of voorziet de zaal materiaal/decoratie?

Marijke
4-10-2014
 Meld misbruik12-1-2014 14:17:02

Beste Pelin,

Sorry voor mijn late antwoord! Had jouw berichtje gelezen, maar niet meteen geantwoord en kon het niet meer terugvinden!
Hoe was het in de Kattebroek? Ze hadden ons verteld dat ze waarschijnlijk zelf tegen volgend jaar al wat loungezetels zullen hebben, maar wij gaan het ook nog zelf verder inrichten. Hoe blijft nog een raadsel, daar zullen we ons eens moeten aanzetten :)
We willen een losse sfeer op ons feest, een loungestijl en in de grote zaal de tafels zoals die meestal gezet worden. We gaan misschien in 3 thema's ofzo werken, of met kleuren.. En dan wel zelf voor de inrichting zorgen!
Wanneer trouwen jullie?

Kim
5-9-2014
 Meld misbruik12-4-2014 18:07:48

Hallo Marijke,

fijn te horen dat jij zo positief bent over Kattebroek.
Wij hadden een prachtige feestlocatie vastgelegd in moderne loungestijl met prachtige natuur als omgeving.
Helaas kregen de eigenaars net te horen dat hun vergunning werd ingetrokken. Totaal onterecht... Soit... zitten nu dus zonder zaal... en binnen 5 maanden trouwen we ;o)
We zijn dus op zoek naar een feestzaal en hebben maandag afspraak bij Kattebroek. Heb je toevallig een offerte die je in privé bericht kan doormailen? Zo ja, dan graag naar kim.radzio@telenet.be.
Ik heb nl. nog altijd een bang hartje dat de kosten voor deze zaal niet in ons budget zullen passen. Totaal geen idee.
Bedankt alvast

Marijke
4-10-2014
 Meld misbruik12-4-2014 18:24:34

Beste Kim,

Ik heb het doorgestuurd! :)

Eline
18-7-2015
 Meld misbruik28-4-2014 21:21:40

Hallo Marijke,
Is het mogelijk mij ook de prijsofferte eens door te mailen?

Groetjes Eline

Eline
18-7-2015
 Meld misbruik28-4-2014 21:22:22

ahja mijn emailadres: elinevanopdenbosch@live.be

Dank je!
Groetjes

sarah
25-7-2015
 Meld misbruik11-5-2014 17:50:45

Hey Marijke,

Wij zijn ook helemaal weg van de Kattebroek! Zou je naar ons soms ook een offerte kunnen doorsturen? roels.sar@gmail.com

Dikke Merci!

Groetjes

Laura
20-2-2016
 Meld misbruik15-6-2014 21:32:20

Beste Marijke,

De Kattebroek is ook onze droomzaal, maar wij zijn bang dat hun prijzen niet in ons budget zullen passen. We zijn alvast tot daar gegaan om de zaal eens te bekijken en wat meer informatie op te vragen. Nu heb ik gehoord dat er een bepaald minimum bedrag moet zijn per genodigde... Is dit zo?

sarah
25-7-2015
 Meld misbruik17-6-2014 16:21:07

Hey,

wij zijn ook al gaan kijken naar de Kattebroek. En van dat minimum bedrag per genodigde heb ik toch niets gehoord. Ze hebben gewoon een vaste prijslijst opgedeeld in 3 delen: de receptie, het eten en het feest. Ik vind het heel duidelijk en je kan ook heel goed op voorhand afspreken/berekenen wat het je gaat kosten, één vaste prijs waar dan niets meer bijkomt achteraf (dat heeft hij toch gezegd tijdens ons bezoek). We gaan de komende week nog eens langs om het contract te tekenen en enkele praktische zaken te bespreken, moest er sprake zijn van een minimumbedrag dan laat ik je iets weten...

Laura
20-2-2016
 Meld misbruik26-6-2014 21:19:41

Hey, blijkbaar is het maar in een bepaalde periode, en aangezien in een drukke periode zouden huwen (tussen mei en september) is er inderdaad een minimum bedrag voor het feest. Blijkbaar als je vrijdag zou huwen is dat 11.000 euro. Daar komen jammer genoeg (allee ja :-D) niet aan...

Maar ik wens iedereen die in de kattebroek zal huwen alvast een superfijne dag en dat iedereen er maar goed van geniet :)

sarah
25-7-2015
 Meld misbruik27-6-2014 9:21:49

Ah dat wist ik niet! Dennis heeft daar in ieder geval niets van gezegd! Onze afspraak is verzet geweest en we gaan volgende week langs... Bedankt om dit te laten weten!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Feestzaal nodig?
Kursaal Oostende Trouwen met zicht op zee! in Oostende
Het is opvallend & apart, romantisch & groots maar ook historisch & prestigieus. Je huwelijk krijgt een unieke en onovertroffen allure. Trouwen in Kursaal is een dag zonder zorgen in volle stijl! Meer info
Zalen 138b Beleef uw feest met zalen 138b! in Harelbeke
Zalen 138b biedt u een perfecte locatie voor allerlei evenementen. Van trouwparty's, feesten en recepties tot productpresentaties. Een feest in zalen 138b gaat over meer dan organiseren. Het gaat over samenzijn en fun! Vrij van drank en traiteur. Meer info
Hof Ten Bosse Stijlvol kader, fijne keuken, zorgvuldige bediening in Destelbergen
Wanneer u kiest voor Hof ten Bosse, dan opteert u voor een stijlvol kader, een fijne keuken en een vlotte en zorgvuldige bediening. Wij werken op de meest correcte manier, waardoor u niet voor financiele verrassingen komt te staan. Meer info
Feestzaal SCALA BVBA Feesten in een uniek decor... in Beveren
Wie op zoek is naar een verrassende locatie voor een huwelijk, familiefeest of bedrijfsevent, kan niet om Scala in Beveren heen: een unieke bioscoopzaal met heel wat troeven. Meer info
Den Orchidee Vakmanschap, motivatie, creativiteit en versheid van de producten zijn ten huize onze sterkste troeven! in Lokeren
In Den Orchidee is ieder feest een nieuw totaal evenement waar gelet wordt op de kleinste details, volgens de wensen van de klant. Wij doen maar 1 feest per keer opdat u kan genieten van een perfecte service. Meer info
Hof Van De Putte Uw feest ... onze zorg ! in Zegelsem-Brakel
Langs hobbelige kasseien, kronkelend door de ongerepte Vlaamse Ardennen, ligt de authentieke 16de eeuwse hoeve 't Hof Van De Putte. Verwen er uw gasten in het nostalgische Zegelsem waar Herman Teirlinck inspiratie vond voor zijn 'Maria Speermalie'. Meer info
Feestzaal Liefmans Catering with a heart in Oudenaarde
Ook op zoek naar eens iets "anders" ? Gelegen langs de Schelde te Oudenaarde is onze feestzaal, verbonden aan de brouwerij Liefmans, een unieke lokatie voor uw huwelijksfeest ! Elk feest is maatwerk en volledig naar uw wens. Meer info