Terug naar overzicht
Ik trouw over een dikke 2 maand en ik ben daar ook rustig in terwijl ik anders ook een behoorlijke stresskip kan zijn :-)Denk dat iedereen er ook wat anders op reageert. Ik kijk er ook vooral enorm naar uit om getrouwd te zijn. Natuurlijk wil ik dat het feest leuk en in orde is, maar ik denk dat ik hier minder eisen aan stel dan sommige andere mensen. Wij werken ook niet met een thema of zo. We hebben een mooie zaal, hebben vertrouwen in het eten en de dj en we kennen ons volk ;-) denk dus sowieso dat het een mooie dag gaat worden :-)Dit weekend mijn vrijgezellen en dan nog de mis voorbereiden en we zijn er klaar voor :-)
Ik stress ook totaaaaal nog niet. Als ik vergelijk met wta de rest heeft gedaan dan voel ik een lichte paniek. Maar ik weet dat alles wel op zijn pootjes terecht zal komen. En uiteindelijk je maakt het zo gigantisch of speciaal zoals jezelf wil he. Wij gaan ook niet met een bepaald thema gaan werken, dat bespaart ook al een hoop stress om niet over dat thema natedenken ;-)De meeste dingen zitten ergens wel in mijn hoofd. Laat je dus niet ophitsen door de bruidsstress die hier soms heerst. Persoonlijk vind ik het er zelf wat over....
nu stress ik nog niet,maar ik kan best soms ook als ne kieken zonder kop rondlopen :) hier nog 114 dagen te gaan,ook klein en gezellige huwelijk enkel voor de wet,kan niet voor de kerk anders graag,maar heb mijn plechtige communie niet gedaan. we zijn maar met zijn 6'een op heel het trouwgebeuren.maar heb soms wel van die momenten als er dan wat geregeld moet worden dak toch denk van komt da wel in orde?zoals nu heb ik momenteel niets te doen maar ik denk wel als er nog een maand of 2 over blijven voor de grote dag dak ga beginnen flippen om alles in orde e krijgen haha.maar nu momenteel NOG geen stress :)
ik heb even stress gehad, dat was omdat we een paar serieuze onverwachte kosten hebben gehad, vriend die motorongeluk gehad heeft die motor pertotaal, alles vervangen, renovatie van de badkamer waar maar kosten bij bleven komen. mijn stress was toen meer van wat als we het niet meer kunnen betalen nu? dat ligt gelukkig achter ons alles komt inorde en voor de rest heb ik ook niet zo veel eisen. we houden het bewust simpel en goedkoop en ik heb al zo vaak gezegd tegen mijn lief van het belangrijkste voor mij op heel die dag das 1 ding, we worden man en vrouw en dan raakte niet meer van mij af:Pwe leggen aan ons volk ook geen eisen op ofzo alleen de bruidskindjes daar maak ik zelf jurkjes voor omdat het gewoon super schattig is als ze allemaal het zelfde hebben.met nog 161 dagen op de teller heb ik eigenlijk dus ook maar bitter weinig stress:)
Ik ben blij om eens een post te lezen waarin iedereen nog NIET alles al bijna klaar heeft en nog bijna een jaar te gaan heeft :).Oef!Ik volg een beetje die planning die je vindt op websites en dan hoeft dat toch ook allemaal niet zo ver op voorhand...Wij hebben al veel gebrainstormd en de belangrijkste zaken liggen al vast (gemeente, kerk, feestzaal, jurk, dj, fotograaf), maar al de rest is vooral nog in idee-vorm. Daar komt natuurlijk in de nabije toekomst wel verandering van, maar voorlopig dus nog even op het gemak!Maar eigenlijk heb ik ook wel zoiets van: komt allemaal wel in orde! Er zijn anderen die 6 maanden na hun verlovingsdatum in het huwelijksbootje stappen, en dat lukt ook :).