Nu Online
Momenteel zijn er 772 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

naar schijnt een gouden tip : trouwschoenen inlopen.

19-11-2013 11:13:34
hoi mede bruiden en ventekes :)

Ik kreeg vorige week een naar schijnt gouden tip.
Zowel de bruid als de bruidegom zou al eens moeten nadenken om af en toe eens met je trouwschoenen in huis te lopen.
zo komen de schoenen wa losjes en passen ze zich aan aan je voet.
thuis maak je ze niet vuil en niemand ziet het :)
naar schijnt als je dit niet doet zou het kunnen gebeuren dat je de dag zelf je schoenen niet zult verdragen na een tijdje van de dag,ook de mannenschoenen.
Zijn er nog die dit doen of heeft gedaan?
voor de getrouwde koppels :
als jullie dit deden,voelden jullie een verschil op jullie huwelijk zelf?
als jullie dit niet hebben gedaan,hadden jullie pijn aan de voeten achteraf na een tijdje,of viel het best mee??
Wie vind dat dit een gouden tip is?
ik heb dit gisterenavond geprobeerd,maar weet niet of ik het nog zal doen af en toe.
ben wa bang dat mijn schoenen dan op de dag zelf te veel ingelopen zijn en dat ze niet meer goed aan mijn voet zullen zitten,uitgerokken ofzo.

liefs sandrine xxx

sandrine
14-3-2014
Meld misbruik

Reacties: 5 | Gelezen: 1059

Mylene
7-6-2014
 Meld misbruik19-11-2013 12:49:44

Hallo medebruidje,

Je gewone schoenen zijn toch ook niet uitgelopen ofzo??
Ik heb ooit de fout gedaan (ik was getuige) om dus splinternieuwe schoenen aantetrekken met als resultaat 2 grote blaren en een open teen :( niet echt leuk want de dag was nog lang en ik hen dus niet echt kunnen profiteeren.
Ik had mijn bruidschoenen al voor de Trouwjurk (ik weet very strange ;-) ) en loop er regematig (1x alle 10-14 dagen) een half uurtje in.
Maar iedereen moet doen wat ie voor zich zelf fijn vind, toch? ;-)

Groetjes mylene

Stéphanie
19-1-2013
 Meld misbruik19-11-2013 12:53:30

Ik denk dat er hier wel veel zijn die het doen. Het is algemeen geweten dat als je schoenen inloopt je de dag zelf minder last hebt. Ik en mijn man hebben het ook gedaan en hebben ze zelfs gedragen bij het oefenen van de openingsdans. Heb de dag zelf geen last gehad, maar sowieso als je een redelijke hak hebt dan krijg je in de loop van de nacht toch wel pijnlijke voeten dus voorzie een 'gemakkelijker ' paar schoenen en alsook compeed (je weet maar nooit)

Ine
28-6-2014
 Meld misbruik19-11-2013 14:01:59

Ik zou dit ook doen hoor! Dit doe je met gewone schoenen toch ook?

Ofja vroeger deed ik dit , nu durf ik nieuwe schoenen meteen aan te trekken voor een hele dag omdat ik nu echt super makkelijke schoenen koop ..
Vroeger had ik maat 43 (als vrouw) en was het gewoon zo moeilijk om goed zittende schoenen te vinden maar ik zou zeker eens erop lopen hoor.
Wat maakt het uit als je ze binnen even aan doet?
Beter zo dan pijnlijke voeten he :)

Trouwfuif.com

Meld misbruik19-11-2013 15:39:47

Met nat krantenpapier of natte vodden kun je je schoenen ook een beetje laten rekken. Zoek dit maar eens op.

Een andere eenvoudige tip: gladde schoenzolen maak je best ruw, of laat er een rubber-zooltje op plakken. Op een parketvloer zul je anders gegarandeerd wegschuiven. Let hierop als je bvb een feestzaal bezoekt.

En voor de zekerheid: neem een comfortabele schoen om te dansen! Zonde om op je eigen trouwfeest niet te dansen omwille van pijnlijke voeten (gebeurt veel!).
Geloof me, niemand let in het duister op jouw schoenen, en gewoon op blote voeten dansen is ook gevaarlijk.

Groeten,
Thierry Heldenbergh
www.trouwfuif.com

sandrine
14-3-2014
 Meld misbruik19-11-2013 17:53:00

oohh,dus om de 14 dagen eens voor een half uurke mijn trouwschoenen aandoen en de vent ook.
dus tis blijkbaar bekend die gouden tip :)
danszaal zal er niet zijn met dart we toch maar met 6 man zijn.openingsdans is er wel maar voor de rest is er geen dansfeest :) en nylonkousen aandoen zal ook wa helpen tegen de blaren en ook tegen de kou met dat ik nog net in de winter zal trouwen hehe.
dus ik ben niet de enige die dit doet met de schoenen.
bedankt alvast voor jullie reacties xxx

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...