Terug naar overzicht
Dit was ons welkomstwoord. Een beetje met de inhoud die jij er graag in wil hebben, denk ik. Wij zijn blij jullie hier welkom te mogen heten. Na 9 jaar geven we elkaar ons JA-woord. Velen zullen zeggen: EINDELIJK! Sommigen zullen zich hebben afgevraagd: WAAROM NU NOG? Omdat we het gevoel hebben dat het plaatje nu volledig klopt en omdat we jullie, ons 2 meisjes en elkaar nog eens duidelijk willen maken dat we voor altijd voor elkaar kiezen. Wat langer wachten heeft toch ook zijn voordelen, want deze dag kunnen beleven met Floor en Lies erbij, maakt het voor ons nog extra bijzonder! Lieve familie en vrienden, dat jullie hier vandaag aanwezig zijn, betekent veel voor ons. Tenslotte zijn jullie een deel van ons leven. We willen jullie dan ook hartelijk bedanken voor jullie aanwezigheid en hopen nog veel mooie momenten zoals deze met jullie samen te vieren.
Dit was ons welkomstwoord. Een beetje met de inhoud die jij er graag in wil hebben, denk ik.
Wij zijn blij jullie hier welkom te mogen heten. Na 9 jaar geven we elkaar ons JA-woord. Velen zullen zeggen: EINDELIJK! Sommigen zullen zich hebben afgevraagd: WAAROM NU NOG?
Omdat we het gevoel hebben dat het plaatje nu volledig klopt en omdat we jullie, ons 2 meisjes en elkaar nog eens duidelijk willen maken dat we voor altijd voor elkaar kiezen. Wat langer wachten heeft toch ook zijn voordelen, want deze dag kunnen beleven met Floor en Lies erbij, maakt het voor ons nog extra bijzonder!
Lieve familie en vrienden, dat jullie hier vandaag aanwezig zijn, betekent veel voor ons. Tenslotte zijn jullie een deel van ons leven. We willen jullie dan ook hartelijk bedanken voor jullie aanwezigheid en hopen nog veel mooie momenten zoals deze met jullie samen te vieren.
bedankt das idd ong hoe ik het zou willen.Heel mooi!!