Terug naar overzicht
er zijn verschillende mogelijkheden veel hangt er vanaf van wat de bol gemaakt is? en als de potten erna nog gebruikt moeten worden?
Is die bol van piepschuim? Dan kan je toch er een stok in steken?Ik zou er b.v mooie steentje of kleine keitjes in in doen?Toch iets wat zwaar is zodat het niet kan omvallen...Groetjes
Hij is uit piepschuim maar dat is uit 2 delen dus ik heb schrik dat ze uit elkaar zouden vallen. Ik ga ze natuurlijk lijmen maar ik wil niet dat ze Halfweg de ceremonie uit elkaar zouden vallen of omvallen. Steentjes is een goed idee, daar had ik nog niet aan gedacht. Bedankt al.
Ik ben ook pomanders aan het maken de mijne komen op kaarsenstaanders te staan,ik zeg het maar het is veel werk hoor :)
Oh las het juist dat je Ballen uit 2 delen bestaan de mijne niet misschien handiger om er te zoeken uit 1 deel ik heb ze hier in het Antwerpse gekocht
Ik heb ze al gekocht. Zijn u ballen hol of vol? :D bij mij zijn het holle delen. Ik heb ze bij ava gekocht.
Ik denk dat in het emmertje ook van dat 'groen schuim' zit, dat ze bij bloemstukken gebruiken en dat de stok daar ingestoken is. Je kan het dan nog afwerken door een steentjes over te doen zodat je het schuim niet ziet.Ik zou misschien ook eerder voor een hol plastieke buis gaan dan voor een hout stokje. Dat weegt ook al minder.
http://www.thesweetsurvival.com/2011/01/tissue-paper-ro... misschien heb je hier iets aan :-)
Lien mijn ballen zijn vol zene, als je ze kleeft doet dat met een lijmpistool als je dat al niet doet natuurlijk :)
Ja Nathalie heeft gelijk met van die groen schuim die verkopen ze nu in "de zeeman" tegen een democratisch prijsje :)
Oké bedankt iedereen. Ik hoop dat het nu gaat lukken maar ik denk het wel.