Nu Online
Momenteel zijn er 690 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

liedje tijdens communie

19-11-2013 22:30:02
Hallo allemaal,

We zijn volop op zoek naar liedjes voor in de misviering.
Nu hoorde ik dat we misschien best meerdere liedjes voorzien voor tijdens de communie; blijkbaar zou 1 liedje niet altijd volstaan als iedereen te communie gaat.
Wat zijn de ervaringen van anderen?

Groetjes,
Annelies

Annelies
24-5-2014
Meld misbruik

Reacties: 3 | Gelezen: 808

Christ

Meld misbruik20-11-2013 7:04:49

Meestal voorziet met 2 liedjes, alles is afhankelijk van hoeveel volk er is en uiteraard ook hoe lang de liedjes zijn...

Saar
7-9-2013
 Meld misbruik20-11-2013 19:43:56

Wij hebben onze twee liedjes nodig gehad, zowel voor offerande, als voor communie.
We hebben telkens geopteerd voor 1 gezongen nummer en 1 instrumentaal.

Reken dat er tijdens de communie nog altijd wat 'werk' is voor de priester: hosties wegzetten en de afwas doen ;) Het is aangenaam als dat niet in een stilte vervalt.

Annelies
24-5-2014
 Meld misbruik21-11-2013 19:26:33

Wij verwachten wel redelijk veel volk in de mis. En van mijn familie gaat echt iedereen te communie.

Goede tip voor offerande! Had daar niet aan gedacht dat dat ook langer kan duren.

Op zoek dus naar extra liedjes!

Bedankt voor de info

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...