Terug naar overzicht
in de oude gentweg in brugge is er een tweede handszaak de bruidsschat(ze hebben ook een website). Ik heb vorig jaar voor iemand een trouwjurk gemaakt en zij heeft maar evenveel betaalt als een tweedehands, haar stof wel niet in zijde maar alles was zeer mooi indien je geïntreseert bent om een te laten maken op maat 0486465611
Ik heb er zelf ook over gedacht, omdat dat toch wel wat geld scheelt en ze zien er allemaal nog mooi uit. Uiteindelijk toch een nieuwe jurk gekocht, ik kreeh 'm van mijn moeder en die vond het toch specialer als het een nieuwe was. Kijk ook eens op marktplaats, daar staan heel veel mooie jurken op!Succes met kiezen!GroetjesNathaliegetrouwd op 08-09-06
In Mechelen is er ook een naaister en die maakt ook zeer mooie jurken/ensembles voor niet veel geld. Daarmee bedoel ik, niet meer dan 1000 euro. Ze werkt veel met van die kreukstoffen met metaal in. Ze heeft ook een website www.mooimechelen.be .Want sommige jurken bij de bruidsschat zijn ook nog redelijk duur. Het hangt altijd af van welk merk ze zijn natuurlijk.
ik heb ook een tweedehandsjurk gekocht, maar wel op marktplaats (zijn toch nog een stuk goedkoper dan in een tweedehandswinkel).De mijne koste 400 euro en zij had hem 1950 euro betaald (toch een heel verschil).Maar je moet wel de goesting hebben om al die kleedjes op marktplaats af te gaan, want het zijn er wel een heel deel.Groetjes, Els
Hey Pascal,Wanneer ga je trouwen? Ik trouw 19 mei en ga mijn trouwkleed daarna verkopen. Ik heb wel al foto's van toen ik ging gaan passen, heb maatje 40. Mocht je interesse hebben voor de foto's geef een seintje (wendy.debels@gmail.com)gjesWendy D
@ patricia: van welke regio ben je? ik heb missch wel interessegroetjes
hoije moet eens vragen in de bruidswinkels of ze kleedjes hebben van de vorige collectie ik heb mijn kleedje ook zo gevonden en hij is nieuw en hij kost maar 500 euro.lindsy
Ik ben van regio Maldegem indien je interesse hebt mag u mij altijd opbellen voor meer info, om jou kleedje te laten maken
Hey,Als je van plan bent om niet te veel geld uit te geven kan je ook naar farahlive gaan in antwerpen. Daar verhuren ze kleedjes of kan je kleedjes kopen die al 1 keer gedragen zijn. de prijzen gaan van 300 tot 1200 euro!Peggy23/06/07http://www.pieterenpeggy.bruiloftsite.nl
waarom niet op kapaza staan hele mooie...