Terug naar overzicht
Kathleen, in welke regio mag dat zijn?
Regio west Vlaanderen, maar is het oost Vlaanderen dan bekijk ik of het nie te ver is.
ann sophie St Martens Latem
Ik ben vorige maand ook getrouwd in een kleed dat volgens mij perfect aan je beschrijving voldoet. Echt trouwkleed, kort, maar niet te.Ik voelde mij er zeer goed en een echte bruid!Wil je vooral een idee geven wat ook een optie is.Weet natuurlijk totaal je stijl niet, mijn kleedje is wel wat retro jaren 50.Maar heb er zeer veel goede reactie op gekregen.Ik ben zelf aan het twijfelen om het te verkopen, dus moest je interesse hebben.Het is zelf gemaakt door mijn schoonmoeder. (Maat 38).https://www.facebook.com/mart.dedoncker/media_set?set=a...
@ lentl hebben ze daar ook bruidskledij?@ mart echt een leuk kleedje!! Alvast bedankt dames voor de tips!
outlet jurken vind je in kortrijk bij chinelle zowel korte als lange kleedjes ;)
Misschien even off-topic maar wat is het huis van de mens?Hier praten er zoveel over...
@ Keke, bij hen kan je terecht wanneer je een vrijzinnige ceremonie wil houden (als je niet voor de kerk trouwt, maar toch meer wil dan het gemeentehuis alleen) Zij verzorgen dan de ceremonie. En als ik me niet vergis doen ze het zelf gratis :-)
Ik ben vandaag naar de opendeurdag bij Conny geweest te Marie aalter! Heb daar verschillende korte kleedjes gepast en amai was een zalig gevoel! Heb zelfs bij 3 kleedjes een wauw gevoel gehad! Nu is het zo dat het 3 totaalverschillende zijn, waar ik wel blij om ben want ik wil echt niet al da geld uitgeven en ga dus zeker naar een outlet gaan kijken! Maar had natuurlijk wel even schrik dat ik zo zot zou zijn van 1 kleedje en daardoor de zoektocht naar een outlet moeilijker zou verlopen. Dus nu opzoek naar het droomkleed in outlet he. Heeft er iemand ervaring met de outletwinkel in Torhout?