TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Magali
5-7-2014
|
21-11-2013 8:56:40
Hoe fantastisch is dat niet!!! Van harte gefeliciteerd met jullie zwangerschap hoor! Wat je kleed betreft... Ik zit in mijn laatste jaar vroedkunde en kan wel meegeven dat een zwangere tweelingbuik op 5 maanden echt al heel groot is... Kijk maar eens naar een zwangere van 5 maand, met slechts 1 kindje... Maar zoals je zelf zegt, het belangrijkste zit in je buik en je vind wel een oplossing! ;-)
Geniet, geniet, geniet! (En wees inderdaad zeer voorzichtig met alcohol)
Nogmaals proficiat! Groetjes, Magali
|
|
Hanne
31-5-2014
|
21-11-2013 9:12:11
Proficiat!!!!
|
|
Tina
11-10-2014
|
21-11-2013 9:56:50
Superfantastisch het is jullie van harte gegund ! Nr 3 was bij mij een eeneiige tweeling ! Ik heb nu Een jongen van 6, Dante, meisje van 4, Sienna en een tweeling van bijna 3 jaar Enzo en Nio. Je mag mij altijd contacteren voor info ... Het was even slikken toen ik hoorde dat ik van 2 naar 4 ging ...
Tot 6 maand valt dat allemaal goed mee maar vanaf 25 wk zie je er echt voldragen uit en dan heb je nog wat weken te gaan ... Het is zwaar ik moet dat eerlijk zeggen dus veel rusten ! Op reis gaan dat zou ik bekijken tegen het zover is want mijn baby's hadden een groeiverschil en rusten was de boodschap. Je kan dus niet echt iets voorspellen hangt er ook vanaf welk type tweeling je hebt. Enzo en Nio zijn aan bijna 34 wk geboren met een kleine kilo verschil in gewicht. 8 wk couveuse en veel miserie. Maar nu op hun bijna 3 ( 25 jan ) zijn dat flinke bazekes !
Geniet ervan ! Ook van je trouw. Een kleed kunnen ze aanpassen dus dat komt goed en pak zeker een annulatieverz. op je reis ...
|
|
Joke
4-10-2014
|
21-11-2013 10:06:51
Proficiat!!!
Ik zag laatst in een programma over trouwen hoe een naaister zei dat zo goed als elk kleed kan aangepast worden aan een zwangere buik. Voor alles is een oplossing.
Ik wens je een zorgeloze zwangerschap toe!
|
|
Dorothy
15-3-2014
|
21-11-2013 10:38:44
Ik heb wel geen 2-ling, maar wel 3 kindjes kort opeen (3 binne de 4 jaar) en zelfs bij de 3de zwangerschap zag je amper iets tot aan maand 6. Op 24weken ben ik nog naar een feest gegaan en niemand van nichten had toen opgemerkt dat ik weer zwanger was. MAAARRRR...er zijn er die op 4 maanden al een tonneke hebben, zelfs met 1tje in de buik. Alvast een dikke proficiat !!
|
|
Melissa
7-6-2014
|
21-11-2013 10:52:05
toen ik zwanger was van ons eerste kindje Elyssia zag je na 14 weken al een serieus buikje bij mij. ik kon het echt noet wegstekend at ik zwanger was. ik denk dat het een beetje van persoon tot persoon afhangt :) ik elk geval, een zeer dikke proficiat en geniet vooral van elke dag , ook al zal het met ups en downs gaan. ik heb van gebin tot einde een zeer moeilijke zwangerschap gehad en zei toen dat ik echt niet begreep wat vrouwen zo leuk vonden aan het zwanger zijn. wel ik kan je nu zeggen dat ik het echt mis en hoop dat mijn ventje zijn mening nog veranderd en nog een tweede kindje zou willen.ik wens je heel veel succes met je zwangerschap, hopelijk mag het allemaal goed verlopen en hebben jullie 2 kleine wondertjes erbij!!
|
|
wendy
27-6-2014
|
21-11-2013 13:30:04
Dikke proficiat met jullie twee wondertjes, bij mijn twee zwangerschappen zag je het ook onmiddellijk, ben wel van nature slank dus zag je het al direct aan mijn buikje, misschien kan je nog iets aan het kleedje veranderen
|
|
Silke
24-5-2014
|
21-11-2013 14:40:20
wauw, eindelijk goed nieuws! een hele dikke proficiat, en geniet met volle teugen van jullie twee wondertjes!
|
|
Nele
13-9-2014
|
21-11-2013 15:31:18
Geweldig mooi nieuws, van harte proficiat!
|
|
Ann
26-5-2014
|
21-11-2013 15:38:51
Amaai, zo'n fijn nieuws! Ik duim dat je een mooie zwangerschap tegemoet gaat. Zoals je zegt, voor alles is een oplossing en het belangrijkste is inderdaad het wonder in je buik! Proficiat!
|
|
Patrick
|
21-11-2013 15:53:17
een dikke proficiat voor jullie beiden !
|
|
Keke
5-7-2014
|
21-11-2013 18:47:16
Proficiat!
Geniet er van en ik wens jullie alle geluk van de wereld!
|
|
eline
14-6-2014
|
21-11-2013 19:13:13
een hele dikke proficiat! Geniet ervan!!
|
|
krista
9-8-2013
|
21-11-2013 20:33:50
Dikke proficiat XX
|
|
Eva
5-7-2014
|
21-11-2013 20:45:29
Proficiat! Geniet ervan!!! X
|
|
tinne
23-5-2014
|
21-11-2013 21:26:36
Dikke proficiat. Ik mag volgende week mijn trouwkleed gaan ruilen omdat ik ook ondertussen zwanger ben. En als wij trouwen ben ik 7 maand zwanger,heeft ook wel iets :)
Geniet ervan
|
|
Nathalie
6-6-2014
|
21-11-2013 22:46:43
Een hele dikke proficiat meid!!! Ben heel blij voor je! Wij hebben ook in april het verlies te verwerken gekregen van ons eerste kindje. We zouden nu ook al terug kunnen beginnen oefenen, maar we gaan wachten tot aan de trouw. Dit ook mede omdat ik in augustus geopereerd ben aan een gastric bypass en best dus nog even wacht! Ik wens je een hele goede zwangerschap toe!! En voor alles is een oplossing :-)
|
|
Dorien
22-2-2014
|
22-11-2013 8:30:55
Allemaal super hard bedankt! Dat doet me echt iets! Op vijf december mogen we terug naar de gyn en dan zouden we twee hartjes moeten zien. Als dat zo is, neem ik contact op met de bruidswinkel.... En kijken wat zij voorstellen. En de huwelijksreis, ach we hebben een goede annulatieverzekering met optie tot verzetten van de reis. Dus mocht dat niet meer lukken, is ook daar een oplossing voor! Sjaans dat ik zo vooruit heb gewerkt, het is dat het zo moest zijn ;)!
@ tinne: wow zeven maanden, ja dan zal dat wel nodig zijn. Hoewel met die tweeling denk ik dat ik er misschien op de helft al zal uitzien als normaal op het einde ;)! En hoe heb je dat dan aangepakt en bij welke winkel was dat? Ik weet niet goed of ik het toch nu al moet doorbellen of misschien toch nog die twee weken afwachten. Het is wel zo dat ik normaal gezien mijn eerste pas einde deze maand, begin volgende maand zou hebben, dus of ze gaan ruilen :s.. Wel grappig dat we een beetje hetzelfde voorhebben, maar wij hadden ook direct het gevoel van; maakt niet uit, het is zoo gewenst! Daar hebben we alles voor over.
Hier is het nu aftellen naar mijn alcoholvrije vrijgezellen van morgen ;)! Vooral ff de zussen en mama ontlopen want die kennen mij door en door en wil ze echt verrassen! Ben reuze benieuwd naar morgen maar ook wel beetje nerveus. Je weet toch maar nooit! Normaal gezien hadden ze een saunacomplex afgehuurd voor ons, ik ben blij dat dat niet doorgaat. Ik lijk nu al een kleine welving te hebben en ik ga heus geen risico's nemen in de sauna met die ukjes ;) gyn raadde dat trouwens af!
Nou veel veel liefs iedereen, en maandag breng ik verslag van mijn vrijgezellen ;)!!
|
|
tinne
23-5-2014
|
22-11-2013 9:00:54
mijn kleed komt van victorias bruidsmode in neerpelt,heb direct contact met haar opgenomen en ik mag 30 november terug komen en het mijne ruilen.ik ben heel blij met de zwangerschap,zal wel effe terug wennen zijn want men dochter word er in juni al 9. Als ik van u was zou ik toch al contact opnemen met de winkel,mss dat ze u kleed nog kunnen annuleren.het enigste dat ik spijtig vind is dat ik mijn dans met mijn papa mss niet meert kan doen. wij waren van plan om nog een speciale dans te doen,met ne trage te beginnen en dat dan ineens de plaat zogezegd blijft hangen en dat we dan iets actiever gingen doen. Maar dat zal er allemaal vanaf hangen nu hoe ik mij zal voelen. Grtjs tinne
|
|
Tina
11-10-2014
|
22-11-2013 11:28:48
Alles went Tine :-) ik had er 4 op 4 jaar tijd en trouw nu een 2e keer en mijn partner wil nog nr 5 ( van dat idee begin ik even te zweten ) van zen eigen. normaal natuurlijk maar we wachten tot de tweeling wat ouder is en we trouwen ook eerst nog. Kan nog tot men 36 heb ik gezegd ... word 34 in januari. Maar toch ... ik ben zo bang vr een 2e tweeling ... het zit langs 2 kanten nu in de familie.
Dorien ik wens je alles wat je wilt ... mss is dit gewoon een teken vr jullie ;-) Proficiat !!
|
|
Nele
4-7-2014
|
23-11-2013 19:36:54
Geniet van je zwangerschap! Proficiat!
|
|
|
|
Op zoek naar de jurk van je dromen ?
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs
in turnhout |
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in Vlaardingen |
De grootste bruidsmode outlet van Belgie
in Lommel |
SOLDEN
in Kortrijk |
Huwen is een uniek moment in je leven
in Kortrijk |
Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen
in Sint-Niklaas |
|