Terug naar overzicht
Prachtig! (En ik wil mijn haar ook zo! :))
mooooooooooi :)
Supermooi!!
Zeer mooi !!!!
Mooie foto's! Waar heb je die A&G laten maken?
Prachtige foto's! Van harte gefeliciteerd! Wie was jullie fotograaf :) ?Groetjes Cassandra
prachtige foto's ! en een dikke proficiat !
Dank je wel iedereen! Onze fotograaf was Lieven Vandecandelaere van L-foto in Roeselare. Wij zijn alvast heel tevreden van hem en raden hem iedereen aan! Die letters kan je laten maken bij lief en leuk (http://www.liefenleuk.be/creaties/origineel-gastenboek-voor-trouw), maar daar lakken ze de letters niet meer. Aangezien wij geen tijd meer hadden om de letters zelf te schilderen heeft een vriend van ons de letters dan zelf gemaakt en gelakt op zijn werk. Hij zit in die branche en zijn baas was zo vriendelijk om dit toe te staan :-) We hebben ze nadien ook als gastenboek gebruikt en dat is heel goed gelukt! Ze hangen nu uit in onze woonkamer.
Hallo Annabel, Zeer mooie foto’s!Mag ik vragen waar jullie de foto’s genomen hebben?Vooral die foto’s in oude panden met graffiti vinden wij wel tof!Wij wonen in de buurt van Torhout, vandaar dat ik wel benieuwd ben waar deze locatie zich bevindt. Groetjes en bedankt alleszins.Elien.
Mooie foto's!
Hey Annabel, ik dacht al dat ik zijn stijl herkende. Wij hebben hem ook als fotograaf voor in april volgend jaar :) sppannend!!
Elien, die eerste foto's zijn genomen in de blekerij in Beveren/Ardooie. Het staat wel te koop. Ik vermoed dat het zal worden afgebroken, want er was al een deel ingestort. Ik heb gebeld naar dat immobiliën en we mochten foto's gaan trekken, maar wel op eigen Risico. Als je geluk hebt, staat het er nog op jullie trouwdatum :-) Cassandra, goeie keuze! :-)
Prachtig!!
Heel mooi!! Proficiat!