TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Annemie
30-8-2014
|
22-11-2013 10:24:17
Ik vrees voor maart dat ze geen kleiner maatje gaan bestellen. Maar verkleinen en innemen dat kan altijd. Als het om 6kg gaat sinds dat je kleed hebt gekocht, dan valt dta mee. Bij mij hbben ze gezegd dat ik twee maanden voor de trouw opnieuw moet langskomen om dan met de naaister te kijken waar ze moeten aanpassen. Dus in jouw geval zou ik dan zeggen om best eind december-begin januari een afspraak te maken voor de aanpassingen aan je kleed en daarna proberen je gewicht stabiel te houden.
|
|
Alexandra
14-9-2013
|
22-11-2013 10:38:39
Hoi Lien,
Ik denk ook niet dat ze daar nu nog iets aan gaan kunnen doen, en dat je best wacht tot je pasbeurt en het dan laat innemen. Bij mij was dit de eerste keer 6cm aan elke kant (ik was ook 9kg kwijt), en daarna nog 2 retouches met telkens nog een beetje innemen. Het is wel best dat je na die eerste pas dan op gewicht probeert te blijven (alle, of toch zeker niet terug bijkomt), maar ze zijn dit soort zaken wel gewoon denk ik...
|
|
Dorothy
15-3-2014
|
22-11-2013 12:58:40
Ik denk inderdaad dat ze dat gewoon zijn ! Ze hebben dat zelfs gezegd tegen mij, je gaat nog vermageren, maar kom toch begin januari voor een 1e pas langs,dan nadien is er nog een 2de pas ook. Ze hebben wel gezegd dat wanneer je na de 1e pas nog vermagerd en er retouches gaan moeten gebeuren, dat je die kosten nog wel extra moet opleggen. Ergens normaal vind ik, ze kunnen niet bezig blijven met aanpassingen.
Blijkbaar is trouwen fijn voor de lijn :-)
|
|
sandrine
14-3-2014
|
22-11-2013 14:05:09
hoi, ik denk dat ik ik wat verdikt ben sedert ik mijn jurk thuis al hanen heb. ik ben nogal slank van figuur,had eigenlijk geen figuur haha. maar met dat ik nu 6.5 kg verdikt ben ben ik heel tevreden over mijn lichaam,tis wa voller,nu weeg ik 48.5 kg mijn trouwjurk is geveterd achteraan dus ik kan het mooi aanpassen :) geen nood dus. meer verdikken zal ik niet doen want van nature ben ik smal en zit in de familie :) ben nooit boven de 50kg geweest (zonder zwangerschap) :p maar om op jou vraag te antwoorden,denk wel dat die mensen het gewoon zijn om kleedjes aan te passen. je trouwt een dag na mij dus ik vrees er ook voor dat je een andere jurk zult hebben. maar met wat aanpassen zal dat vast wel lukken,neem het advies aan zoals bovenstaande en ga nog eens eind december/begin januari nog eens langs om het te bespreken en je nieuwe maten te nemen :) het zal valt wel geen probleem zijn voor hen :) grtzz xxx
|
|
Evelyn
6-6-2014
|
22-11-2013 14:59:15
ze zijn dit inderdaad gewoon. ik blijf steeds op mijn gewicht , 52 kg, maar heb door mijn hormonen nogal schommelingen in cupmaat. ik wissel gemiddeld om de 3a4 maand van maat, loopt van 75 B tot 75D . wat mijn verloofde nogal leuk vind, vooral de D cup dan hi hi. ik had gevraagd in de winkelier dit zit, en ze kunnen aanpassen. vervelende is wel dat ik waarschijnlijk voor de zekerheid 2 dezelfde bh's koop maar in verschillende maat.
|
|
inneke
21-6-2014
|
22-11-2013 15:33:28
ohhh.....jullie zijn allemaal zo slank. Ik zou ook drinkens eens moeten beginnen lijnen, maar....ik kan dat niet volhouden...ik snoep te graag ;-)
|
|
lien
15-3-2014
|
22-11-2013 15:33:57
Oké bedankt iedereen. Ik dacht wel dat het te laat ging zijn om te bellen. In januari ga ik voor mijn eerste pas en dan zien we wel. Ik kijk er enorm naar uit. Ik heb geen foto van mijn kleed en ben al aan het vergeten hoe het er uit ziet.
|
|
Dorothy
15-3-2014
|
22-11-2013 16:07:49
Inneke, ik vind nochthans dat ge er slank uitziet hoor !
|
|
inneke
21-6-2014
|
22-11-2013 18:19:23
Dorothy, I love you ;-)
|
|
Katrien
10-8-2013
|
22-11-2013 19:17:21
Ik was 7 kg vermagerd sinds ik mijn kleed gekocht had en dat was geen enkel probleem. Omgekeerd zou ook geen probleem zijn, zeiden ze me in de winkel (Lilian Claes in Herentals). Er zit blijkbaar heel wat extra stof in de naad naar binnengewerkt, zeiden ze me in de winkel. Dat hebben we trouwens aan den lijven kunnen ondervinden. Mijn mama haar kleedje hadden ze iets te smal gemaakt. Het duurde hen slechts een kwartiertje om dit aan te passen. Ik denk dat ze in die winkels constant te maken hebben met vermageringen en verdikkingen. Dus geen zorgen maken. Dat komt zeker wel goed.
|
|
Ilvy
18-7-2014
|
23-11-2013 10:53:45
Toen ik vertelde dat ik toch nog wat kilootjes kwijt wou tegen the big moment. Waarschuwde de verkoopsters mij dadelijk dat ik echt niet meer dan 10 kg mocht afvallen dat ik anders een nieuw kleed mocht bestellen! Tot 10 kg kreeg ze mijn jurk wel aangepast als het meer was ging dat niet meer lukken. Misschien ook wel dat het een beetje afhangt van het model!
|
|
Annekatrien
14-6-2014
|
23-11-2013 17:31:17
Als ik ging gaan passen zei de verkoopster ook dat ik niet meer dan 10 kg mocht afvallen. Anders zouden ze de jurk niet meer kunnen aanpassen. Ben er sinds ik de jurk heb gepast al 4 kwijt dus in totaal sinds ik verloofd ben een 10tal kilo.
|
|
sandrine
14-3-2014
|
23-11-2013 19:43:32
inneke jij niet slank??ik ben dan grate mager mwoehahaha :p een maatje meer voor mij dat is vanaf maatje 42/46 hoor. ik snoep ook heel graag maar ik heb wel het geluk dat ik daarvan niet bijkom hihi
|
|
|
|
Op zoek naar de jurk van je dromen ?
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs
in turnhout |
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in Vlaardingen |
De grootste bruidsmode outlet van Belgie
in Lommel |
SOLDEN
in Kortrijk |
Huwen is een uniek moment in je leven
in Kortrijk |
Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen
in Sint-Niklaas |
|