Terug naar overzicht
Dag Mieke,Ons misboekje is ook klaar, buiten de liedjes.Dat vinden we echt heel moeilijk.Het intredelied voor mij en mijn papa zal Wedding March zijn (heb ik altijd van gedroomd) maar voor de rest weten we nog niets...Het liedje dat ik er ook in wil is "When you say nothing at all". Wilde dat als openingsdans maar krijg wederhelft niet overtuigd; voor de mis wil hij dit eventueel wel :-)Succes nog met de zoektocht!
Wij hebben voor de son 'Ons moment' gekozenOns misboekje is klaar, pastoor heeft de muziek alvast goedgekeurd.
Ook een gelijkaardige situatie hier: het misboekje is bijna af, maar de liedjes moeten nog gekozen worden.Misschien kiezen we voor de bruidsmars als intrede, als uittrede hebben we nog verschillende opties...Ik heb een playlist met nog een 30-tal nummers nu, zal moeilijk kiezen worden!
Hey, bedankt voor de reacties. Ondertussen al heel de avond aan het brainstormen geweest en veel op youtube gezeten. Mss wordt het wel 'such a perfect day' als intredelied maar dat uittredelied is zo moeilijk, wil beetje uptempo nummer daarvoor. Ik blijf zoeken!Oei, wist niet dat priester zijn goedkeuring moest geven voor de liedjes, hopelijk krijg ik zijn zegen den 3e december ;)
Leuke trouwdatum annelies!
Mijn intredelied wordt A moment like this van Kelly Clarkson :-) Uittredelied zijn we ook nog niet volledig uit.
Wij hadden als uittredelied gedacht aan alegria van cirque du soleil.
Wij trouwen al in december dus alle liedjes zijn al gekozen. Als intredelied hebben we "From this moment on" van Shania Twain en als uittredelied "Alegria" van Cirque de Soleil.Veel succes nog met de voorbereidingen!
HalloWij hebben als intredelied She van Elvis CostelloHet uittredelied is The Wedding March, wij hebben een live band en het uittredelied zingt ze liever niet omdat er dan niet echt nog iemand luistert naar het schijnt.Had het van ons af gehangen hadden we als uittredelied The Time of My Life van Dirthy Dancing gekozenVeel succes
@ Evy, moet lukken dat wij dat vandaag beslist hebben om te doen als uittredelied van the time of my life. Als intredelied hadden we gedacht aan 'I want to spend a lifetime loving you. Zijn we nog niet helemaal zeker van.